Společnost


Radka Nováková

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35900Neuznaná reklamace, arogance

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.10.2019, před 5 lety

Marcela Žatečková

Znění stížnosti

koupil jsem dvě čtyřkolky 1. 12. 2018 cena za kus 19490kč, dárek k Vánocům vnoučatům, jedna od začátku problémová, první jízda cca v dubnu, upadlo kolo, při další jízdě se rozpadlo řízení, po telefonu jsem konzultoval s firmou, a bylo mi řečeno, že par matek si zvládnu utáhnout sám...opravil jsem. ale bohužel stroj nenabíjí, takže při cca 5té jízdě, baterie vybitá, dal jsem dobít, 2 x čtyřkolku projel a znovu baterie vybitá, volal jsem do firmy a byl jsem umlčen, že stroj nedobíjí, že to je v pořádku.když jsem se tam stavil osobně, tak došlo k hádce s tím,že prodavač to semnou nebude vůbec řešit, protože jsem čtyřkolku nedovezl 1.1.2019 na garanci, tudíž prý mi padá komplet záruka:(prosím o pomoc,máme věc za cca 20tis. která nefunguje


Produkt

mini čtyřkolka model Warior 125ccm


Požadované řešení

rád bych výměnu zboží aby vnuk mohl jezdit, ale bohužel moc už nemám v tuto firmu důvěru, takže preferuji vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2019 11:24, před 5 lety

Pokud by podmínkou návštěvy autorizovaného servisu podmínil prodejce práva z vadného plnění, která plynou spotřebiteli přímo ze zákona, pak takové jednání by bylo ze zákona neúčinné a nepřihlíželo by se k němu.

Zakoupí-li spotřebitel zboží a v zákonné 24měsíční době se na něm objeví vada, jejíž vznik spotřebitel sám nezavinil, může zboží reklamovat. Vadné zboží je nutné prodávajícímu (servisu) předat za účelem posouzení i odstranění vady vždy, není-li stanoven nebo dohodnut postup jiný (např. návštěva servisního technika u spotřebitele doma). Spotřebitel má však právo na uhrazení nákladů, které mu vznikly v souvislosti s oprávněnou reklamací.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2019 16:12, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 17:04, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.