Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, opět nejsou k dostání na prodejně slevové akce, sortiment uzenin šunkový salám 12,90Kč/ěéé g pultový prodej, prádzné regály 3 dny před skončením akce, dále pak sýrová pomazánka, sleva na 12,90/200 g, balení, v regálu není, pomazánka tvarůžková, 190 g, ve slevě, 19,90 Kč, není. A hodně dalších věcí, zejou prázdné regály, je to naprostý trapas. Kromě toho, že debilní český národ se samozřejmě neustále přežírá a kyne, není ani omezen na počet kusů odběr zboží zákazníky, a napsat na regál, že "jen 10ks na zákazníka", mi přijde hodně sobecké vůči dalším zákazníkům. Mělo by to být omezeno na 1 ks baleneého zboží, max. do 5 ks, ne že lidem překypují vozíky, zvláště pak Číňani si tam chodí nakupovat s 2 i 3 vozíky, tahají jim to děcka, a vesele do svých večerek si vozí zboží, kde to prodávají s 300% ziskem. Tak žádám kontrolní a dozorové orgány, aby zaměřily pozornost na podvodné akce v Kauflandu,neb některé zboží není dodáno vůbec, a je to KLAMAVÁ REKLAMA, za což jsou také vysoké postihy, a jiné zboží prostě není, vyprodané. Prodejna Havířov Podlesí je vůbec problémová, kromě kriminálních živlů které jsou u pokladen, tam zaměstnávají i šmíráky a donašeče, zákazník nemůže pořád volat policii, na takové špíny nemám čas. Děkuji za provedení kontroly, na jakési vyjádření,falešné a lživé, ze strany vedení Kauflandu,není zákazník zvědav!Když tam mají BORDEL at zas vymění vedení.Však ho vyměnili,prováděla tam šetření Policiie kvůli kriminálním deliktům zaměstnanců vůči zákazníkům
Slevové letákové akce jsou KLAMAVÁ REKLAMA. zboží není na prodejně v době kdy je avizovaná sleva
Vyměnit vedení, prodavače, celý ansámbl, většinou jsou tam lenivé prodavačky, které jsou pomalé, nebo drbou,nevěnují se své práci, a zdržují ostatní zákazníky, deklarovanýé dárkové poukázky za čekání nedávají,to je také KLAMAVÁ A LŽIVÁ PROPAGACE
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Dobrý den, bohužel se na přístupu Kauflandu nic nezměnilo, nadále avízované slevové akce nejsou po celou dobu na prodejně, ale např. jen po část týdne, kdy se vykoupí (v minulém týdnu šlo o selskou tlačenku, 5,90Kč/100 g, všechno vykoupili zákazníci (na kila) protože náš národ jenom žere a kyne, a bohužel poslední 3 dny před koncem platností akce již nebylo. Zřejmě bude třeba pořešit s vedením prodejny celý systém dodávky zboží a logistiky, protože kromě ucpaných dopravních tepen ve městě, to žádný přínos nemá, a slevové akce jsou naprosto neefektivní. Nefungují, jde o klamavou obchodní praktiku. Vedení Kauflandu v Praze vydává jen trapné a obecné stanovisko ve stylu "zavolejte nám na naši tel.linku" a nic konkrétního v rámci nápravy a řešení nesděluje.
Stížnost tedy přeřazujeme zpět na společnost, aby měla možnost reagovat.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Jak jsme již uvedli výše, pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, které je oprávněno zpracovávat zákaznické podněty, a to pouze na výše uvedených kontaktech. Na naši e-mailovou adresu nám také můžete zaslat své telefonní číslo, rádi se Vám ozveme zpět.
Děkujeme za pochopení,
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Tak jak bylo předpokládáno, zas nicneříkající vyjádření Kauflandu
tohle nemá smysl. Psát rovnou na čoi nebo na čpzpi
jinak to nemá smysl
Vzhledem k povaze stížnosti a výše uvedené komunikaci stížnost uzavíráme.