Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19.7.2019 jsem si objednal teploměr u slevomatu.Následně jsem obdržel potvrzení ojednávky a zároveň platební údaje k objednavce č105287.Ještě dne 19.7.2019 Světomat potvrdil přijetí platby.Dne 23.7.2019 jsem dostal zprávu že je ojednávka na cestě.Od té doby jen slibují a v poslední době přestali komunikovat.Prosím prověřte jestli nejde o podvod.Děkuji Kolář.
Jedná se o infračervený zdravotní teploměr.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den,
Pan Kolář nejspíše nečte email od naší společnosti. Byl upozorněn s číslem balíčku na to, že jeho balíček se nachází na jeho nejbližší poště, jelikož nebyl nikdo zastižen doma. Na tuto informaci již nebylo odpovězeno a bohužel nemáme od pana Koláře žádné další informace, abychom to mohli řešit. Příkládáme tedy trackingové číslo balíčku se kterým svůj balíček může dohledat na své poště - LE541862613CN. Děkujeme za upozornění. Hezký den
P.S. V příloze posíláme důkaz komunikace se zákazníkem, na kterou již nebylo odpovězeno.
Dobrý den,
Slevomat se mnou naposledy komunikoval dne 24.7.2019 stím že mádodací lhůtu až ctyřicet pracovních dnů a od té doby jsem od nich žádnou zprávu neobdržel a ani pošta mneneupozornilá o nemožnosti doručit balík.Zítra se budu informovat na poště.Děkuji za to že se zastávate nás spotřebitelů.Na můj dotaz u slevomatu nikdo nedpověděl,tak jsem nemohl vědět že balík odeslali.
Výsledek komunikace s poštou vám zašlu.
Děkuji Kolář.
Dobrý den,
Napište prosím, co vám pošta sdělila. Hezký den
Na poště našli uložený balíček na kterém bylo napsáno:adresát nezestižen,uloženo 9.8. Dále byl nalepený štítek :uložit na poště psč 33902.To je moje dodací pošta.Dále byla na štítku zatržena kolonka odnos.To znamená že pošt nedává další upozornění a adresát se musí sám průběžněptát zda jeho zásilka dorazila.
Nikdy jsem si takovou službu neaktivoval,ani na poště neměli o tom žádný záznam.
Doručovatel omylem zatrhl tuto kolanku místo:adresát nezastižen.Další chyba doručovatele byla že nezanechal žádnou zprávuo doručování.Navíc na adresním štítku bylo i moje telefoní číslo.
Zprávu o odesláni neposlal ani Svetomat kterému jsem dne 21.8.2019 posílal další dotaz na termín dodání zboží.
Moc děkuji dTestu-VašeStížnosti.cz za pomoc při řešení mého problému.Svetomat už dělal mrtvého brouka a bez čísla zásilky bych na poště nepochodil.
Díky Kolář.
Dobrý den,
Pane Koláři, psali jsme vám email, na který jste již neodpověděl. Nikdo mrtvého brouka nedělal, můžeme tuto věc doložit screenshoty, což jsme již v předchozí zprávě udělali. Každopádně, jak vidíte, bohužel neumím ovlivnit lidské pochybení po celé republice a může se stát, že se omylem balíček nedostane tam kam má. Avšak stačilo si zkontrolovat spam, nebo hromadné emaily, pokud vám naše zprávy nechodili do hlavní pošty.
Důležité je, že se vše vyřešilo. Hezký den
Dobrý den,
všechny zprávy mně chodily do hlavní pošty až ta poslední důležitá se 29.9.,nevím proč,přesunula do Spamu kde jsem ji dneska našel.Nemněl jsem důvod hledat poslední Vaši správu jinde když veškerá komunikace s Vámi chodila do hlavní pošty.
Jsem rád že se vše nakonec vyřešilo.
Myslím že by v takovém případě,jako byl ten můj,pomohla lepši,hlavně včasnější komunikace se zákazníkem.
Děkuji dTestu -vašestížnosti.cz za pomoc.
Kolář
Dobrý den,
Děkujeme, že je vše v pořádku. Samozřejmě na tom pracujeme. Uzavřete prosím toto, řešení. Děkuji :-)
Hodnocení:
Komentář: Děkuji dTestu za pomoc bez které bych balíček nenašel. Kolář