Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Balįk nebyl doručen v době o které jsme byli informováni,pokus dovolat se řidiči neúspěšný, vyjádření proč balík nebyl doručen,adresát nezastižen,- čekali jsme doma řidič na kamerovém záznamů jen projel dál,balįk odložen a jiném uložisí jež je adresa,reakce po dvou stížnostem o znovu doručení absolutně žàdná,v balíku životně důležité léky,Ppl vůbec nereaguje na znovu doručení a sjednání napravy
Balík měl být opětovně odeslán adresátovi, několikrát jsme telefonicky o to žádali,balík doručován že zahraničí,a placen převodem,s velmi důležitým obsahem,léky!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.