Společnost


František Prokop

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3591Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2014, před 11 lety

Jan Lehner

Znění stížnosti

Dobrý den,podávám stížnost na společnost europošta Varnsdorf.Dne 10.4.2014 jsem posílala balík do Španělska,který nebyl doručen adresátovi.Kontaktní telefon na ně nefunguje,po mých vícero e-meilech konečně mi bylo odpovězeno p.Prokopem.Měla jsem prý špatně zadat adresu,nicméně balík do Španělska dorazil a odtamtud mi přišel po 2 a půl měsících zpět.Navíc po mě p.Prokop chtěl informace,co bylo v balíku,abych co nejpřesněji popsala.Vše mám uložené a zdokumentované.Chtěla jsem tudíž vrátit peníze,které jsem řádně za službu zaplatila,ale nebylo mi vyhověno.Děkuji Beljaková Věra


Požadované řešení

požaduji vrátit peníze zpět


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2014 18:48, před 10 lety

Dle nám dostupných informací se jedná o zasílatelskou smlouvu, ve které se zasílatel zavazuje přikazci (tedy odesílateli) obstarat vlastním jménem a na účet odesílatele přepravu zásilky z určitého místa do jiného určitého místa. Následné smlouvy o přepravě uzavírá subjekt svým jménem, čemuž odpovídá i skutečnost, že za spotřebitele řeší reklamaci s přepravními společnostmi.
Ustanovení § 2476 občanského zákoníku stanovoví odpovědnost odesílatele za škodu, která vznikne zasílateli v případě, kdy odesílatel neposkytne zasílateli správné údaje o obsahu zásilky a o všech skutečnostech potřebných k uzavření následné smlouvy o přepravě.
V tomto případě tedy záleží na skutečnosti, zda byla adresa uvedena správně, případně zda si adresát zásilku nevyzvedl. O těchto skutečnostech by měl zasílatel spotřebitele prokazatelně informovat. Tedy doložit potvrzení od dopravce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 15:09, před 10 lety

Pan František Prokop byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Z tohoto důvodu jsme stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.