Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,podávám stížnost na společnost europošta Varnsdorf.Dne 10.4.2014 jsem posílala balík do Španělska,který nebyl doručen adresátovi.Kontaktní telefon na ně nefunguje,po mých vícero e-meilech konečně mi bylo odpovězeno p.Prokopem.Měla jsem prý špatně zadat adresu,nicméně balík do Španělska dorazil a odtamtud mi přišel po 2 a půl měsících zpět.Navíc po mě p.Prokop chtěl informace,co bylo v balíku,abych co nejpřesněji popsala.Vše mám uložené a zdokumentované.Chtěla jsem tudíž vrátit peníze,které jsem řádně za službu zaplatila,ale nebylo mi vyhověno.Děkuji Beljaková Věra
požaduji vrátit peníze zpět
|
Tweet |
Dle nám dostupných informací se jedná o zasílatelskou smlouvu, ve které se zasílatel zavazuje přikazci (tedy odesílateli) obstarat vlastním jménem a na účet odesílatele přepravu zásilky z určitého místa do jiného určitého místa. Následné smlouvy o přepravě uzavírá subjekt svým jménem, čemuž odpovídá i skutečnost, že za spotřebitele řeší reklamaci s přepravními společnostmi.
Ustanovení § 2476 občanského zákoníku stanovoví odpovědnost odesílatele za škodu, která vznikne zasílateli v případě, kdy odesílatel neposkytne zasílateli správné údaje o obsahu zásilky a o všech skutečnostech potřebných k uzavření následné smlouvy o přepravě.
V tomto případě tedy záleží na skutečnosti, zda byla adresa uvedena správně, případně zda si adresát zásilku nevyzvedl. O těchto skutečnostech by měl zasílatel spotřebitele prokazatelně informovat. Tedy doložit potvrzení od dopravce.
Pan František Prokop byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Z tohoto důvodu jsme stížnost uzavíráme.