Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
společnosti O2 mi bylo naúčtováno 8 minut v rámci zahraničního roamingu (USA, Florida). Snažila jsem se dovolat svému manželovi, který byl taktéž na Floridě. Telefon byl zvednut na 7. pokus a hovor trval 2 minuty. Společnosti O2 mi však nauctovala i 6 neúspěšných spojení. Poplatky za spojení na Floride v rámci mého tarifu nejsou a manžel nemá hlasovou schránku. Důkazem toho, ze mi bylo 6 minut (v hodnotě asi 330 Kč) nauctovano neoprávněně je fakt, ze na manželově vyúčtování jsou pouze 2 přijaté minuty v rámci zahraničního roamingu.
Přesto, ze společnost O2 vedela o tom, ze mám jeho vyúčtování k dispozici, nebylo vyžádáno ani prověřeno a reklamace byla zamítnuta. Jak je možné se proti tomuto dále bránit?
Děkuji
Zapletalová
Požaduji, aby mi byly účtovány pouze 2 minuty hovoru, které skutečně proběhly.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
některé americké a jihoamerické společnosti, které zajišťují propojování hovorů si můžou výjimečně naúčtovat poplatky už za čekání na lince/zvednutí sluchátka (a nikoliv pouze za spojený hovor, jak bývá u nás zvykem). V každém případě hovory probíhají plně v režii zahraničních sítí a O2CZ pouze dostává informaci o uskutečněných hovorech a jejich ceně, které poté zákazníkovi přeúčtujeme.
Každopádně jsem předal Vaši reklamaci k opětovnému prověření na příslušné oddělení. Kolegové Vás v rámci řešení budou kontaktovat, jakmile to bude možné, nejpozději však do jednoho kalendářního měsíce.
S přáním hezkého dne
Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
společnost O2 mne do dnešního nekontaktovala a neposkytla žádné vyjádření, jak bylo přislíbeno panem Stalmachem.
Zapletalová
Dobrý den,
vidím, že jste byla ze strany kolegů 13. 11. kontaktována v rámci řešení, kdy Vám v rámci vstřícnosti byla reklamace uznána.
Váš podnět tak již považujeme za uzavřený.
S pozdravem
Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení:
Komentář: Reklamace byla ze strany O2 kladně vyřízeny.