Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#35911Nedodané vyúčtování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2019, před 5 lety

Markéta Bencová

Znění stížnosti

Dobrý den, od společnosti STABIL ENERGY jsem odebírala plyn. Od 1.8.2019 jsem byla bez mého rozhodnutí převedena ke společnosti Zelená Elektřina. Od STABIL ENERGY jsem žádala vyúčtování. Komunikace probíhala pouze emailem dovolat se není možné. 11.7.2019 jsem ho po dřívější zkušenosti žádala to jsem ještě netušila,že mám být od 1.8. klientem jiné společnosti. Vyúčtování mi bylo přislíbeno nejprve do 14.dní. Nepřišlo. Urgovala jsem to. Bylo přislíbeno do konce září. Opět nic.


Produkt

číslo smlouvy 10251


Požadované řešení

Dodat konečné vyúčtování a zaslat případný přeplatek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2019 08:56, před 5 lety

Společnost STABIL ENERGY s.r.o. na svých stránkýách informuje, "že společnost Zelená Elektřina s.r.o. převzala od společnosti STABIL ENERGY s.r.o. do své správy Vaše odběrné místo. Převodem zákaznického portfolia se pro Vás nic nemění."

Dle § 11a odst. 1 zákona č. 458/2000, energetický zákon, je dodavatel povinen změny podmínek dodávek elektřiny nebo plynu uveřejnit a oznámit svým zákazníkům způsobem sjednaným ve smlouvě nejpozději třicátý den přede dnem jejich účinnosti. Za změnu podmínek lze považovat i změnu smluvní strany (změnu dodavatele). Pokud společnost změnu oznámila řádně, tedy alespoň 30 dnů před 1. 8. 2019, mohl spotřebitel od smlouvy odstoupit do 10 dne před změnou smluvních podmínek.

Pokud však společnost spotřebitele včas neinformovala, je oprávněn bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy do 3 měsíců od data změny smluvních podmínek (tj. do 3 měsíců od 1. 8. 2019). Odstoupení je účinné k poslednímu dni kalendářního měsíce, ve kterém bylo doručeno příslušnému dodavateli.

Neposkytnutí informace dle § 11a odst. 1 energetického zákona je rovněž přestupkem, za který může společnost Energetický regulační úřad udělit společnosti sankci (https://www.eru.cz/-/elektronicka-podatelna-eru-e-podatelna-).

Společnost je rovněž povinna spotřebiteli poskytnout konečné vyúčtování dle § 15 odst. 3 vyhlášky č. 70/2016 Sb.

Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2019 16:09, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.