Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
"Na palubě autobusu, kde máte garantované pohodlné sedadlo po celou dobu jízdy, si můžete zakoupit levné nápoje a občerstvení."
Touto větou přímo ze stránek Flixbusu jsem se řídila, když jsem přemýšlela, zda si musím jít rychle koupit občerstvení nebo zda si ho zakoupím přímo na palubě.
Využili jsme dálkový autobus z Milána do Prahy. Téměř 15 hodin v autobuse před námi. Po dvou hodinách jsme se zeptali řidiče, zda si můžeme koupit něco k jídlu, ten nám jen oznámil, že Flixbusy už nic nevozí a že má jen pár nápojů. Po celou dobu nebyla možnost si jídlo kdekoli koupit, ani ochota řidiče zastavit na čerpací stanici. Po celou dobu jízdy mi bylo špatně z hladu a cítila jsem se malátná.
Nemožnost koupě jídla na palubě autobusu z Milána do Prahy 1.10. 2019 21:30
Jelikož mi bylo špatně i druhý den, požadovala bych vrácení peněz a omluvu ze strany dopravce.
|
Tweet |
Ve chvíli, kdy spotřebitel akceptuje nabídku společnosti- zakoupí jízdenku, stává se smlouva o přepravě platnou a účinnou a společnost je povinna plnit k čemu se zavázala. Tedy zajistit přepravu spotřebitele, stejně tak i doplňkové služby, které nabízela.
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákona.
Dobrý den,
je nám líto, že jsme nesplnili Vaše očekávání. Občerstvení, které se prodává na palubě je k dispozici v omezeném množství a může se stát, že nebude dostupné po celou dobu jízdy. Omlouváme se, že na daném spoji byly k dispozici pouze nápoje. Dle GPS záznamu byla během Vaší cesty provedena pauza, která trvala 38 minut, kde jste zajisté měla možnost si občerstvení zakoupit.
Jako omluvu za nedostatek občerstvení od nás prosím přijměte poukaz na naše služby, který naleznete v příloze.
S pozdravem, Mirek z FlixBusu.
O žádné pauze nevím. Jediná pauza, která trvala déle než nástup a výstup cestujících byla na hranicích s Německem, kde nás kontrovali podrobně celníci. Tam se ale vážně nedalo občerstvení zakoupit. Navíc jsme jeli přes noc, takže i kdyby pauza byla, tak možnost koupě jídla ve 4 ráno nikde není. Chápu, že zastávka na benzinové pumpě je zdržení, v tom případě nemáte psát na stránkách, že je občerstvení možné koupit po celou dobu jízdy na palubě.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.