Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#35913Nemožnost koupě jídla při 15-ti hodinové cestě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2019, před 5 lety

Andrea Henclová

Znění stížnosti

"Na palubě autobusu, kde máte garantované pohodlné sedadlo po celou dobu jízdy, si můžete zakoupit levné nápoje a občerstvení."

Touto větou přímo ze stránek Flixbusu jsem se řídila, když jsem přemýšlela, zda si musím jít rychle koupit občerstvení nebo zda si ho zakoupím přímo na palubě.
Využili jsme dálkový autobus z Milána do Prahy. Téměř 15 hodin v autobuse před námi. Po dvou hodinách jsme se zeptali řidiče, zda si můžeme koupit něco k jídlu, ten nám jen oznámil, že Flixbusy už nic nevozí a že má jen pár nápojů. Po celou dobu nebyla možnost si jídlo kdekoli koupit, ani ochota řidiče zastavit na čerpací stanici. Po celou dobu jízdy mi bylo špatně z hladu a cítila jsem se malátná.


Produkt

Nemožnost koupě jídla na palubě autobusu z Milána do Prahy 1.10. 2019 21:30


Požadované řešení

Jelikož mi bylo špatně i druhý den, požadovala bych vrácení peněz a omluvu ze strany dopravce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2019 10:22, před 5 lety

Ve chvíli, kdy spotřebitel akceptuje nabídku společnosti- zakoupí jízdenku, stává se smlouva o přepravě platnou a účinnou a společnost je povinna plnit k čemu se zavázala. Tedy zajistit přepravu spotřebitele, stejně tak i doplňkové služby, které nabízela.

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákona.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.10.2019 11:53, před 5 lety

Dobrý den,

je nám líto, že jsme nesplnili Vaše očekávání. Občerstvení, které se prodává na palubě je k dispozici v omezeném množství a může se stát, že nebude dostupné po celou dobu jízdy. Omlouváme se, že na daném spoji byly k dispozici pouze nápoje. Dle GPS záznamu byla během Vaší cesty provedena pauza, která trvala 38 minut, kde jste zajisté měla možnost si občerstvení zakoupit.

Jako omluvu za nedostatek občerstvení od nás prosím přijměte poukaz na naše služby, který naleznete v příloze.

S pozdravem, Mirek z FlixBusu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.10.2019 13:30, před 5 lety


Andrea Henclová

O žádné pauze nevím. Jediná pauza, která trvala déle než nástup a výstup cestujících byla na hranicích s Německem, kde nás kontrovali podrobně celníci. Tam se ale vážně nedalo občerstvení zakoupit. Navíc jsme jeli přes noc, takže i kdyby pauza byla, tak možnost koupě jídla ve 4 ráno nikde není. Chápu, že zastávka na benzinové pumpě je zdržení, v tom případě nemáte psát na stránkách, že je občerstvení možné koupit po celou dobu jízdy na palubě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2019 23:18, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 17:08, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.