Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dnes přibližně v 15.50 na zastávce v Moravském Písku jsem chtěla vystoupit z osobního vlaku směr Břeclav. Dveře píply, otevřela jsem a chtěla vystupovat, načež se dveře rychle zavřely, chytly mi ruku přes celé předloktí a několik vteřin mi ji držely a stlačovaly. Nešly otevřít. Pak se sevření uvolnilo a mohla jsem otevřít. Byla jsem docela v šoku a ruka mě bolí. Dveře mě bouchly i do kolena. Průvodčí byl na druhé straně, nevím jestli incident zaznamenal. Paní která vystupovala z jiného vagonu mi řekla, že tam málem nechala nohu.
Nevím co se stalo, ale samozřejmě by k takovýmto věcem nemělo docházet. Klepala jsem se ještě doma.
Děkuji za vysvětlení této události.
S pozdravem Blanka Andrýsková Moravský Písek
vysvětlení, případná kompenzace
|
Tweet |
Stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.