Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 4. 10. 2019 mě Váš řidič linky číslo 6 v 8:54 z nádraží vyhodil z autobusu kvůli uzavřené kávě. V přepravních podmínkách je sice napsáno, že na to řidič má právo, pokud by to mohlo znečistit prostředí vozidla. Ovšem pokud během jízdy nic nekonzumuju a pouze držím v ruce uzavřený kelímek s kávou, tak nevidím důvod, proč bych měla být vyloučena z přepravy. Kdyby alespoň pan řidič jednal slušně, ale takhle arogatní chování jsem dlouho nezažila. Bylo mi řečeno ať vypadnu a naznačeno, že jsem úplně blbá, když si neumím přečíst přepravní podmínky a že tam tedy nemám co dělat. Přestože jsem se řidiči snažila slušně vysvětlit, že se káva nevyleje, protože je dobře uzavřená a pouze jí držím v ruce, tak se mnou nadále bylo jednáno jako s feťákem. Často jezdím s uzavřeným kelímkem a nikdy jsem neměla problém. Bylo to velmi ponižující.
Vyčinění řidiče za jeho velmi nevhodné chování.
|
Tweet |
Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.