Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Vážená pojišťovno, obracím se na Vás s nesouhlasem výpočtu pojistného plnění na pojistné události číslo 1610766380042 k pojistné smlouvě číslo 71475908-18.
Již v roce 2017 jsem bohužel musela podat nejméně 2 odvolání a zaslat i anatomické zakreslení poškození Fct. fibulae dist. l.sin, subluxatio sub talo a art. Choparti l.sin., aby došlo ke správnému plnění.
Nyní bohužel došlo opět k nesprávnému posudku a opravdu mne nebaví se pořád dožadovat svých práv. Proto Vás žádám o řádné dovyplacení pojistného plnění.
Nesouhlasím s hodnocením oběhových a trofických poruch na dolní končetině, deformitami v oblasti hlezna a nohy, pronace a supinace nohy je zcela omezená a Vy jste mi přiznali 5% trvalých následků, což je úplný výsměch. Z toho i vyplývající omezení pohyblivosti hlezenného kloubu. Vše je doloženo ve zprávách od operujícího lékaře a dalšího lékaře z traumatologie. Omezení hybnosti v Chopartu, kdy je prakticky jen zcela minimální pohyb, výrazně omezuje při chůzi. Palp. bol. v oblasti talonav. skloubení, prakticky chybí pohyb v coxa pedis. RTG - artrotické změny talonaviculárního skloubení. CT - subchondrální skleróza os naviculare při kloubní ploše pro talus, v této oblasti patrný defekt kortikalis. Osteofyty na dorz. okraji os naviculare a talu.
Vzhledem k nálezu a stavu nelze očekávat zlepšení stavu, spíše postupnou progresi stavu, déza kloubu.
Žádám Vás o včasné vyřešení. S pozdravem MUDr. Martina Hamšíková, DiS.
5.10.2019
Vyplacení pojistného plnění
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem pojišťovny, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Stížnosti se doručují na adresu pojistitele Česká pojišťovna a.s., P. O. BOX 305, 659 05 Brno a vyřizují se písemnou formou, pokud se strany nedohodnou jinak. Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitelka obrátit i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.
V případě, že by se jednalo o životní pojištění, k mimosoudnímu řešení sporů mezi spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou nebo obmyšleným) a pojišťovnou je příslušný finanční arbitr. Finančního arbitra lze kontaktovat na adrese: Kancelář finančního arbitra, Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1. Více informací naleznete na www.financniarbitr.cz.
Průvodce podáním návrhu je možné vyhledat na následujících webových stránkách www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html. Finanční arbitr musí rozhodnout do 90 dnů od shromáždění všech podkladů nutných pro rozhodnutí. Tato lhůta může být maximálně prodloužena o dalších 90 dnů. Řízení není zpoplatněno, proto spolu s návrhem není třeba hradit žádný poplatek.
Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před finančním arbitrem je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Vážená paní doktorko,
děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Tým klientské spokojenosti
Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy: stiznosti@ceskapojistovna.cz
Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Moje kauza ještě probíhá, byla jsem na vyšetření u jiného revizního lékaře.
S pozdravem MUDr.Martina Hamšíková
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.
Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.