Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#35942Nesouhlas s výpočtem pojistného plnění, Životní pojištění MUDr. Martina Hamšíková, DiS.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2019, před 5 lety

MUDr. Martina Hamšíková, DiS.

Znění stížnosti

Vážená pojišťovno, obracím se na Vás s nesouhlasem výpočtu pojistného plnění na pojistné události číslo 1610766380042 k pojistné smlouvě číslo 71475908-18.
Již v roce 2017 jsem bohužel musela podat nejméně 2 odvolání a zaslat i anatomické zakreslení poškození Fct. fibulae dist. l.sin, subluxatio sub talo a art. Choparti l.sin., aby došlo ke správnému plnění.
Nyní bohužel došlo opět k nesprávnému posudku a opravdu mne nebaví se pořád dožadovat svých práv. Proto Vás žádám o řádné dovyplacení pojistného plnění.
Nesouhlasím s hodnocením oběhových a trofických poruch na dolní končetině, deformitami v oblasti hlezna a nohy, pronace a supinace nohy je zcela omezená a Vy jste mi přiznali 5% trvalých následků, což je úplný výsměch. Z toho i vyplývající omezení pohyblivosti hlezenného kloubu. Vše je doloženo ve zprávách od operujícího lékaře a dalšího lékaře z traumatologie. Omezení hybnosti v Chopartu, kdy je prakticky jen zcela minimální pohyb, výrazně omezuje při chůzi. Palp. bol. v oblasti talonav. skloubení, prakticky chybí pohyb v coxa pedis. RTG - artrotické změny talonaviculárního skloubení. CT - subchondrální skleróza os naviculare při kloubní ploše pro talus, v této oblasti patrný defekt kortikalis. Osteofyty na dorz. okraji os naviculare a talu.
Vzhledem k nálezu a stavu nelze očekávat zlepšení stavu, spíše postupnou progresi stavu, déza kloubu.
Žádám Vás o včasné vyřešení. S pozdravem MUDr. Martina Hamšíková, DiS.
5.10.2019


Požadované řešení

Vyplacení pojistného plnění


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2019 15:39, před 5 lety

Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem pojišťovny, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Stížnosti se doručují na adresu pojistitele Česká pojišťovna a.s., P. O. BOX 305, 659 05 Brno a vyřizují se písemnou formou, pokud se strany nedohodnou jinak. Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitelka obrátit i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.

V případě, že by se jednalo o životní pojištění, k mimosoudnímu řešení sporů mezi spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou nebo obmyšleným) a pojišťovnou je příslušný finanční arbitr. Finančního arbitra lze kontaktovat na adrese: Kancelář finančního arbitra, Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1. Více informací naleznete na www.financniarbitr.cz.

Průvodce podáním návrhu je možné vyhledat na následujících webových stránkách www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html. Finanční arbitr musí rozhodnout do 90 dnů od shromáždění všech podkladů nutných pro rozhodnutí. Tato lhůta může být maximálně prodloužena o dalších 90 dnů. Řízení není zpoplatněno, proto spolu s návrhem není třeba hradit žádný poplatek.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před finančním arbitrem je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.10.2019 06:23, před 5 lety

Vážená paní doktorko,

děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.

S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.

S pozdravem

Tým klientské spokojenosti
Česká pojišťovna a.s.

Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy: stiznosti@ceskapojistovna.cz
Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2019 06:13, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.11.2019 09:03, před 5 lety


MUDr. Martina Hamšíková, DiS.

Moje kauza ještě probíhá, byla jsem na vyšetření u jiného revizního lékaře.
S pozdravem MUDr.Martina Hamšíková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2019 09:41, před 5 lety

Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2019 15:43, před 5 lety

Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2020 08:02, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.