Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
S panem N. byl už od začátku problém. Když mi nepřišlo objednané zboží, kontaktovala jsem ho. Odpověděl mi, že zboží posílá dnes. Už je to týden a zásilka nikde. Jsem ráda, že jsem si zboží neobjednala platbou přes účet, protože pochybuji, že by mi peníze vrátil zpět. Radím vám, neobjednávejte si odsud zboží! Nikdy nepřijde a ještě se může stát, že nedostanete zpátky své peníze.
Zrušit celý internetový obchod, protože je nefunkční!
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Webové stránky obchodu www.vasshop.cz bohužel nejsou v současné době dostupné. Není tedy možné identifikovat subjekt, který e-shop provozuje. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít pro nedostupnost subjektu.