Společnost


UNIQA pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35946Žádná odpověď na zrušení pojištění domácnosti č.2425101392

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2019, před 5 lety

Vladimír Vítek

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 27.8.2019 jsem zaslal písemnou výpověď na zrušení pojištění domácnosti.
Za 14 dní jsem zavolal do Vaší pojišťovny, zda mojí výpověď dostali a kdy dostanu vyrozumění o ukončení pojistky.
Tam mi sdělili, že na vyřízení mají měsíc.
Vzhledem k tomu, že mi do 30.9.2019 nepřišla žádná písemná odpověď, jak mi bylo slíbeno, jsem zavolal 1.10 znovu.
Váš pracovník mi sdělil, že neví, proč dosud není vyřešena moje výpověď ze smlouvy a slíbil, že po mé urgenci dostanu nejpozději do konce týdne tj.do 4.10 odpověď, což se bohužel nestalo.
Žádám Vás tímto o zjištění stavu mé smlouvy a písemnou odpověď o ukončení mojí smlouvy na pojištění domácnosti.
Děkuji
Vladimír Vítek


Požadované řešení

Ukončení pojištění domácnosti č.2425101392 a písemná odpověď.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2019 15:03, před 5 lety

Možnost výpovědi je odvislá od toho, co si strany ujednají mezi sebou. V tomto případě budou rozhodující všeobecné pojistné podmínky (https://www.uniqa.cz/download.ashx?uid=B8B149D6-F971-4F55-80FD-7450BEF9A080). Obecně lze pojištění ukončit výpovědí dle článku 6.2.1. VOP, podle kterého platí, že je-li pojištění ujednáno s běžným pojistným zaniká výpovědí pojistitele nebo pojistníka ke konci pojistného období; výpověď musí být doručena alespoň 6 týdnů před dnem, ve kterém uplyne pojistné období, jinak zaniká pojištění ke konci následujícího pojistného období.

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.