Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, dne 04.10.2019 jsem v Lidlu zakoupila vakuově balené kuře /2 kuřata v balíčku/ - jedno kuře jsem upekla a i přes to, že jsem ho pekla s cibulí, česnekem, červenou paprikou a skoro celým máslem, kuře z trouby nevonělo, ale vydávalo velmi nepříjemný pach.
Opravdu jsme si nepochutnali.
Jednalo se o kuře Řezníkova čerstvá porce z Klatov.
Zajímalo by mě čím jsou kuřata krmena?
Žáková Olga
raději si koupím kuře dražší, ale dobré a voňavé
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Dobrý den, paní Žáková,
v takovém případě se jednalo nejspíš o kuře zkažené, které bychom rozhodně nedoporučovali konzumovat. V takovém případě jej můžete zanést zpět od prodejny, kde Vám za něj vrátíme peníze.
Za nedostatečnou kvalitu masa od nás prosím přijměte omluvu. Váš podnět postoupíme odpovědným kolegům, aby čerstvost masa zkontrolovali.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.