Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#35949Kuře

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2019, před 5 lety

OLGA ŽÁKOVÁ

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 04.10.2019 jsem v Lidlu zakoupila vakuově balené kuře /2 kuřata v balíčku/ - jedno kuře jsem upekla a i přes to, že jsem ho pekla s cibulí, česnekem, červenou paprikou a skoro celým máslem, kuře z trouby nevonělo, ale vydávalo velmi nepříjemný pach.
Opravdu jsme si nepochutnali.
Jednalo se o kuře Řezníkova čerstvá porce z Klatov.
Zajímalo by mě čím jsou kuřata krmena?

Žáková Olga


Požadované řešení

raději si koupím kuře dražší, ale dobré a voňavé


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2019 12:30, před 5 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.10.2019 16:15, před 5 lety

Dobrý den, paní Žáková,

v takovém případě se jednalo nejspíš o kuře zkažené, které bychom rozhodně nedoporučovali konzumovat. V takovém případě jej můžete zanést zpět od prodejny, kde Vám za něj vrátíme peníze.

Za nedostatečnou kvalitu masa od nás prosím přijměte omluvu. Váš podnět postoupíme odpovědným kolegům, aby čerstvost masa zkontrolovali.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2019 06:12, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2019 15:42, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.