Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#35951Výpověď členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2019, před 5 lety

Jakub Vašenka

Znění stížnosti

nejspíš problém který se tu řeší každý den. nepřečetl jsem si obchodní podmínky be2 kde je řečeno že je to předplatné takže se mi budou strhávat peníze. víc to asi rozepisovat nemusím stejných příspěvků tu vidím desítky.

dnes mi přišel mail že mám zaplatit další členství tak jsem to udělal ( i když nerad ) abych se dostal do účtu a mohl vip zrušit. po přihlášení na stránku a po rozkliknutí vip sekce mi vyskočilo toto:

Vaše Prémiové členství již bylo úspěšně vypovězeno.
Vaše předplatné vyprší ke dni ukončení Vámi předplaceného období a nebude již prodloužené.

Mějte prosím na paměti, že Váš profil zůstane po vypovězení Prémiového členství i nadále aktivní. Pokud si přejete svůj profil deaktivovat, klikněte prosím na "Můj profil" - "Nastavení" a následně na "Podívat se/změnit" - "Deaktivovat profil".


takže co jsem z toho pochopil tak se předplatné samo zrušilo i když jsem o to nezažádal což mi přijde velmi podezřelé. a tak se ptám. mohu účet deaktivovat a nebudou mi už chodit žádné další platby? děkuji za odpověď.


Produkt

seznamka be2


Požadované řešení

řešení výpovědi předplatného vip


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2019 11:12, před 5 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2019 12:24, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2020 17:56, před 5 lety

Společnost bylo o podané stížnosti informována, bohužel nevyužila možnosti na ni reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.