Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#35954Reklamace zájezdu č.19093032 v termínu 9. - 16.9. 2019 Turecko Bodrum

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2019, před 5 lety

Luboš Kudrnáč

Znění stížnosti

Reklamace ve smyslu článku 1 – 7 Reklamačního řádu CK Čedok
Smlouva o zájezdu: 19093032
Destinace: Turecko, Bodrum
Hotel : ROXY MOON
Termín pobytu: 9. – 16.9. 2019
Objednavatel: Luboš Kudrnáč
Ve smyslu čl. 1 až 7 Reklamačního řádu CK Čedok podávám reklamaci (vady – služby) a žádám o finanční kompenzaci od CK Čedok (popsáno v rekl.protokolu + přílohy).
Zájezd jsme vybírali pečlivě s ohledem na naše potřeby a přání – relaxace, luxus, klid, služby, vybavení, ubytování ve vilkách, blízko od letiště s ohledem na krátkou dobu pobytu. Luxus jsme si také zaplatili. Dopředu jsme si připravili program dle místa pobytu (mapy, tipy z recenzí, výlety). Předpokládali jsme, že CK Čedok je spolehlivá, tradiční s ohledem na letité zkušenosti. Na pobyt jsme se velmi těšili.
Po příletu na letiště v Bodrumu jsme od zástupce Čedoku obdrželi pokyny k pobytu v námi objednaném hotelu – vše se tedy zdálo v pořádku. Teprve po naplnění autobusu zástupce Čedoku sdělil, že původní hotel ukončil provoz a rozdal pokyny pro náhradní hotel. ŠOK z nastalé situace však nebyl posledním nepříjemným překvapením od CK Čedok. Skutečnost, že hotel ukončil provoz nebo spolupráci s CK Čedok, se jistě CK nedozvěděla v den našeho příjezdu na letiště v Bodrumu, kde jsme se stali (tedy až v autobuse v cizí zemi) rukojmími CK?! CK má kontakty na klienty, proto považuji za velmi neseriozní, že neinformuje o situaci (změně) předem, kdy jsme ještě byli v ČR. Zájezd bych určitě zrušil a vyhnuli bychom se tak nepříjemným překvapením, která následovala i při pobytu v „náhradním“ hotelu.
Reklamuji tedy:
- změna místa dovolené (místo sjednaného Bodrumu oblast Kusadasi), podstatně delší dojezdová doba, zdlouhavý transport na letiště – dvojnásobně delší cesta z letiště, ztráta času
- jiný hotel – nižší třída (stravování, ubytování, vybavení) – tento hotel bychom si dobrovolně nevybrali
- jiný typ stravování (místo sjednaného ULTRA ALL INCLUSIVE 24 h., pouze ALL INCLUSIVE do 23 h., omezené druhy nápojů, další za poplatek, ale pouze v omezeném množství?!, v námi vybraném hotelu více barů, celkem 3 restaurace ALA CARTE otevřená 6 dní v týdnu, v náhradním hotelu pouze 1 taková restaurace ?! Chyběl set na přípravu kávy a čaje – ani po urgencích delegát CK nezajistil , denně měl být doplňován minibar – doplňován nebyl,
-odlišný typ ubytování – místo luxusních vilek se soukromím a klidem ubytování v hotelu panelákového typu
- odlišné vybavení – sjednané překrásné bazény s tobogány, v náhradním hotelu nic takového, nepořádek, celkové hodnocení klienta max. ***, ***** neodpovídá, chyběla štětka na WC – ani po urgencích u delegáta CK p. Soukupa nedošlo k nápravě ani vysvětlení
- sjednané místo – 5 km vzdálené městečko DIDYMA na Bodrumu s přístavem, podle toho v předstihu připraven program pobytu – s ohledem na změnu nevyužito?!
- hotel Grand Belish nabízí CK levněji než objednaný luxusní hotel ROXY MOON
- ostatní služby – animační programy avizované v původním hotelu (denní i večerní) byly jedním z kritérií při výběru lokace dovolené. Animační programy v náhradním hotelu byly podprůměrné a spíš náhodné i přesto, že byl vyvěšen jejich časový plán. Například plážový volejbal nebyl uspořádán ani jednou za náš pobyt, a to i přesto, že jsme se této aktivity u animátorů opakovaně dožadovali. Původní hotel ROXY MOON nabízel mnohem lepší sportovní vyžití, totéž i co se týká vodních skluzavek a tobogánů.
Rekreaci v hotelu The Roxy Luxury Moon jsem si vybral proto, že nabízel luxusní komplex s luxusními službami, nedaleko od historického města Didyma. Pobyt v náhradním hotelu nesplnil naše očekávání, hotel přes to, že je označen 5*, ve skutečnosti nedosahuje ani 4*, spíše lepší 3*. Jen příklad, v restauraci obsluha nechávala na zemi spadlé ubrousky desítky minut, než je někdo uklidil. A to se stávalo opakovaně. Apatie až nezájem personálu.
Přesto, že si cením operativnosti Čedoku v zajištění náhradního řešení, jako velké pochybení vidím v jeho nečinnosti v iniciativě o uspokojení zákazníků při vzniklé újmě. Například nabídka půldenního zájezdu po okolí, nebo procedura ve SPA centru gratis by jistě někoho odradila od nepříjemného sepisování reklamačních protokolů.
Zaplatil jsem nemalou částku za pečlivě vybranou luxusní rekreaci a cestovní pojištění u ERV Evropské pojišťovny, i proto požaduji pro všechny tři osoby ze smlouvy o zájezdu číslo 19093032 přímou finanční kompenzaci za nedodržení slibovaných podmínek ze strany Čedoku – výše kompenzací dle Frankturtské tabulky, kterou kopíruje tabulka ERV pojišťovny. Za neserióznost ze strany CK Čedok považuji především neinformování o problému včas – ještě před odletem a později za nečinnost až nezájem delegáta CK p. S. věci řešit, vysvětlit, příp. zařídit nějakou kompenzaci přímo na místě. Rozdíly mezi námi objednaného luxusního hotelu a hotelu náhradního jsou diametrální a evidentní – viz popis.
Přílohy: kopie reklamace zájezdu předaná 12.9.2019 zástupci Čedoku, výpis služeb hotelu ROXY MOON ***** a hotelu GRAND BELISH *****
Luboš Kudrnáč,
Smetanova 809, Trutnov


Produkt

viz výše


Požadované řešení

Požaduji přímou finanční kompenzaci (3 osoby) ve smyslu Frankfurtské tabulky a tabulky ERV pojišťovny, u které jsem byl řádně prostřednictvím CK Čedok pojištěn.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2019 10:25, před 5 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2019 20:58, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.