Počet nahlášených stížností: | 253 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 18 |
Dobry den,
pred rokem a pul jsem si poridil vysavac Electrolux ZJM6820 v internetovem obchode DATART. Uz dele jsem mel podezreni, ze se nejak vic zahriva a pak se jednoho dne rozbil, dle zapachu shorelo vinuti v motoru. Zaver reklamacniho technika byl, ze jsem luxoval namokro a do motoru se dostala tekutina.
Jsem si naprosto jist, ze jsem s timto vysavacem tekutiny niky nevysaval. Ani mokre ci vlhke povrchy. Vysavac pouzivam jenom obcas na mista, kam se nedostane muj roboticky vysavac.
Dle stavu, ve kterem mi byl vysavac vracen navic usuzuji, ze nikdy nebyl ani rozebran - jemna vrstva prachu kolem vsech sroubku byla bez jakychkoliv otisku.
Proto jsem si jist, ze zaver technika je spatny a zaslouzim si radnou opravu nebo vymenu.
Electrolux ZJM6820
Vymena celeho vyrobku, pripadne oprava.
|
Tweet |
Zamítl-li prodávající reklamaci po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost DATART INTERNATIONAL,a.s. byla o podaných stížnostech informována, ale nevyužila možnosti reakce. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.
Spotřebiteli nadále doporučujeme výše uvedený postup.
Hodnocení: