Společnost


HS TOUR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35961Storno zájezdu a vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2019, před 5 lety

Kateřina Janíková

Znění stížnosti

Přes slevový portál jsem objednala zájezd do Itálie, který týden před odjezdem cestovní kancelář pro nenaplnění zájezdu zrušila. Před plánovaným zájezdem se s cestovní kanceláří nedalo spojit, na emaily nereagovali, pouze přišel automatický email, že z důvodu nemoci se spojují jen s klienty kteří mají v brzké době zájezd. Jejich telefon nereagoval. 14 Dní před zájezdem zareagovali a můj zájezd potvrdili s tím, že týden před odjezdem mi budou zaslány informace k odjezdu. Týden před odjezdem email opravdu přišel ovšem o zrušení zájezdu z důvodu nenaplnění a k němu další 3 termíny, které mi nevyhovovaly. Odstoupila jsem od smlouvy a požádala o vrácení peněz. Cestovní kancelář opět nereagovala, telefonicky jsem se s nimi také nemohla spojit. Obrátila jsem se tedy na podporu slevového portálu, kde byl zájezd zakoupen a sdělila svoje požadavky a problém s cestovní kanceláří. Slevový portál s CK rozvázal smlouvu a peníze mi byly v celé částce vráceny zpět s tím, že za těchto podmínek je protiprávní, aby CK po mě vyžadovala storno poplatek. Bohužel CK na email začala reagovat s tím, že storno poplatek vyžaduje dle VOP. Já ovšem s jejich VOP nebyla srozuměna, takže jsem s nimi nemohla ani souhlasit. Na jejich oficiálních stránkách jsem VOP objevila, v nich je psáno, že objednáním voucheru automaticky s jejich podmínkami souhlasím. Ovšem Jak mohu souhlasit s podmínkami, které mi nebyly předloženy a zároveň ani nevím že objednáním něco potvrzuji? Proto storno poplatek odmítám uhradit, ovšem CK se ohrazuje a storno poplatek po mě nepřestává vyžadovat.


Produkt

Nákupy v Republice San Mario, Florencie a koupání v Rimini: 5denní výlet pro 1 osobu + 2* noc se snídaní


Požadované řešení

zrušení storno poplatku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2019 09:01, před 5 lety

Dle ustanovení § 2536 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, může pořadatel zájezdu odstoupit od smlouvy v případě, že počet osob přihlášených na zájezd je nižší než nejnižší počet určený ve smlouvě a pořadatel oznámil zákazníkovi zrušení zájezdu ve lhůtě určené ve smlouvě. Lhůta nesmí být nižší, než dvacet dní před zahájením zájezdu v případě cest trvajících déle než šest dní, sedm dní před zahájením zájezdu v případě cest trvajících dva až šest dní a čtyřicet osm hodin před zahájením zájezdu v případě cest trvajících méně než dva dny.

Dále může pořadatel odstoupit od smlouvy, pokud mu v plnění závazku brání nevyhnutelné a mimořádné okolnosti a zrušení zájezdu oznámil zákazníkovi bez zbytečného odkladu ještě před zahájením zájezdu.

Pořadatel v těchto případech vrátí zákazníkovi veškeré uhrazené platby za zájezd, nevzniká mu však vůči zákazníkovi povinnost k náhradě škody.

Při odstoupení od smlouvy pořadatel vrátí bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů po ukončení závazku ze smlouvy, veškeré platby uhrazené zákazníkem.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2019 06:30, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.