Společnost


Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:51
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#35962Klamavé jednání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2019, před 5 lety

Petra Baniunynska

Znění stížnosti

V prodejně v Ústí nad Labem, jsem reklamoval 3x boty všechny tři reklamace byli uznané ale i přesto že mám podle zákona nárok na vrácení peněz nebylo tak učiněno. Měla jsem doklad pouze o 3 reklamaci protože ty předchozí 2 my byli odebrány ale na dokladu stalo že je to 3 reklamace se stejnou vadou na stejné botě a vedoucí tvrdil že to není podstatné že vaší zaměstnanci tam mohou napsat cokoliv - dost absurdni ne!Mám chuť to vše řešit s právníkem a obchodní inspekcí!!!Buhuzel jsem nucena díky poukazu zde ještě jednou nakoupit ale to je naposledy. Chování vašich vedoucích zaměstnanců je sprosté....


Požadované řešení

Vyhodit vedoucího zaměstnance pobočky v Ústí nad Labem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2019 08:27, před 5 lety

Není-li možné věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě, má spotřebitel dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit. Dle ustálené judikatury se za opakovaný výskyt vady považuje výskyt téže vady po jejích alespoň dvou předchozích opravách (dvě předchozí uznané reklamace).

Při přebírání vyřízené reklamace spotřebitelem má prodejce povinnost doplnit písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace a toto písemné potvrzení spotřebiteli vydat. Je to povinnost prodejce stanovená § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webových stránkách www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2019 06:32, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.