Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den ,
Mám takový problém už rok nebydlím na uvedené adrese jsem od hlášeny i z obce Kozojídky a stále tam chodí dopisy i doporučené a pořád to přebírají už cizí lidi. Do četl jsem se na internetu že v takovém případě pokud jsem od hlášen tak tam dopisy vůbec nemají co dělat a maji byt poslány zpet . Všude to tak funguje já mám trvalou adresu Brno a přechodnou Veselí nad Moravou mám ji dokonce i na internetu veřejně jak pro správu tak i nahlášenou na postě a přesto všechno pošta Hroznová Lhota to ne akceptuje tak nevím jestli to mám řešit s právníkem protože už toho mám fakt dost děje se to co měsíc prostě jsi nepřejí aby tam vůbec nějaký došel děkuji za pomoc.Kozumplik Tomáš
dopisy chodi jinam
Prosím o rychle vyřešení dochází my trpělivost
|
Tweet |
Při přestěhování do nového bydliště, kdy spotřebitel nestačil o této změně informovat všechny úřady, lze využít službu České pošty a nechat si dosílat zásilky na jakoukoliv adresu v ČR po dobu zvolenou spotřebitelem. Cena služby je stanovena dle platného Ceníku České pošty.
Dosílka je služba. Služba, která byla stanovena ve smlouvě. Česká pošta tak má povinnost plnit povinnost z této smlouvy. Pokud takovou smluvní povinnost neplní, má zákazník možnost reklamovat službu. Dle poštovních podmínek odesílatel nebo adresát mohou do jednoho roku od podání u kterékoliv pošty reklamovat, že podnik nesplnil povinnost podle uzavřené smlouvy nebo že při poskytování poštovní služby vznikla škoda. Kvalitu poskytovaných služeb může zákazník poštovních služeb reklamovat u kterékoli pošty, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.