Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přibližně 3 měsíce zpátky. Jsem zjistil že mi společnost vzala 600,-.
Řešil jsem to s mojí Bankou která mi řekla že se jedná o Seznamku.
Veškeré seznamky na kterých jsem měl založen účet, jsem smazal.
A i přes to dnešním dnem 07.10.2019 se odečetlo další 600,-.
Jedná se o Seznamku. Nemám od ní žádné Maily. Žádné Informace.
Byl bych rád kdyby se tato poslední Platba vrátila a již jsem nikdy nebyl počítán do této transakce.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Dle VOP společnosti je uživatel oprávněn smluvní vztah založený smluvními ujednáními kdykoliv i bez uvedení důvodu vypovědět bez výpovědní doby, a to zasláním výpovědi na adresu Poskytovatele. Obdržení výpovědi je Poskytovatel povinen Uživateli bezodkladně potvrdit odesláním oznámení na jeho Emailovou adresu.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, pane Silný,
můžete nám prosím napsat email, pomocí něhož jste se registroval, a poslední 4 čísla karty, přes kterou byla platba provedena? Tak snadno najdeme platbu a můžeme věc vyřešit.
S pozdravem
Ventuco
panmilcastream@gmail.com
1957
Dobrý den,
vracíme Vám poslední platbu. Pokud by do týdne nedorazila, dejte nám prosím vědět na info@happysupport.net
S pozdravem
Ventuco
Hodnocení: