Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Bohužel jako spousta dalších jsem si 5.10.2019 založila prémiový účet u seznamovací společnosti be2, který byl uveden jako zkušební verze na 1 měsíc v ceně 149,- Kč.
Během několika minut jsem ovšm zjistila, že se jedná o společnost, která automaticky prodlužuje členství za nehorázný poplatek, který si sama strhne. Proto jsem se rozhodla o odstoupení od smlouvy, které jsem okamžitě napsala, podepsala, oskenovala a ještě tentýž den(večer) zaslala na tyto dva emaily: zakaznickyservis@be2.cz a michal.hlavacek@be2.com z kterých mi odpověděl automat, že na můj dotaz odpoví do 5ti pracovních dní.
Vzhledem k tomu, že všude čtu stížnosti na velice špatnou komunikaci s touto společností, bych Vás tímto chtěla požádat o pomoc, jelikož mám obavy o včasné vyřízení mé žádosti na zrušení mého účtu u společnosti Be2.
Během dnešního rána mi přišla do mailu tato odpověď od této společnosti:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Přijali jsme Vaši žádost adresovanou dTest.
Odstoupení od smlouvy již žel není možné, jelikož jste již hrazených služeb využil/a.
Jako vstříčný krok z naší strany byla již vypovězena automatická prolongace Vašeho Prémiového členství. Vaše Prémiové členství vyprší ke dni: 05/11/2019 a po uvedeném datu již nebude prodloužené.
Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
Mohu to tedy brát za uzavřenou záležitost a věřit, že moje Prémiové členství opravdu nebude prodlouženo a ten šílený poplatek cca 2300,-Kč nebude strhnut z mé karty ?
prémiový účet be2
Odpověď na můj dotaz, zda mé Prémiové členství u společnosti be2 nebude opravdu prodlouženo
|
Tweet |
Jestliže společnost veřejně sdělila spotřebiteli uvedené informace, je to pro ni závazné. V případě jakýchkoliv dalších pokusů o stažení peněz z karty, může spotřebitelka podat u banky reklamaci (chargeback) a vůči společnosti se odkázat na sdělení společnosti, že již další platby neproběhnou.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Společnosti jsem zaslala email s přílohou na zrušení prémiového účtu, opakovaně. Vždy se mi dostalo níše uvedené odpovědi:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Přijali jsme Vaši žádost adresovanou dTest.
Odstoupení od smlouvy již žel není možné, jelikož jste již hrazených služeb využil/a.
Jako vstříčný krok z naší strany byla již vypovězena automatická prolongace Vašeho Prémiového členství. Vaše Prémiové členství vyprší ke dni: 05/11/2019 a po uvedeném datu již nebude prodloužené.
Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
Předpokládám tedy, že tomuto "vstřícnému kroku" mohu věřit a prémiové členství vyprší dne 5.11.2019. Svoji platební kartu jsem zablokovala a čekám na vydání nové. Účet deaktivuji a již nikdy více na žádnou seznamku nevlezu díky této "výborné" zkušenosti.
A můj obrovský dík patří pracovníkům dTestu, myslím, že tu odvádí velký kus práce, jelikož velice rychle reagují na naše podané stížnosti.
Mirka Petrášková