Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#35966Zrušení prémiového účtu během prvních 14 dní

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2019, před 5 lety

Mirka Petrášková

Znění stížnosti

Bohužel jako spousta dalších jsem si 5.10.2019 založila prémiový účet u seznamovací společnosti be2, který byl uveden jako zkušební verze na 1 měsíc v ceně 149,- Kč.
Během několika minut jsem ovšm zjistila, že se jedná o společnost, která automaticky prodlužuje členství za nehorázný poplatek, který si sama strhne. Proto jsem se rozhodla o odstoupení od smlouvy, které jsem okamžitě napsala, podepsala, oskenovala a ještě tentýž den(večer) zaslala na tyto dva emaily: zakaznickyservis@be2.cz a michal.hlavacek@be2.com z kterých mi odpověděl automat, že na můj dotaz odpoví do 5ti pracovních dní.
Vzhledem k tomu, že všude čtu stížnosti na velice špatnou komunikaci s touto společností, bych Vás tímto chtěla požádat o pomoc, jelikož mám obavy o včasné vyřízení mé žádosti na zrušení mého účtu u společnosti Be2.

Během dnešního rána mi přišla do mailu tato odpověď od této společnosti:
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Přijali jsme Vaši žádost adresovanou dTest.

Odstoupení od smlouvy již žel není možné, jelikož jste již hrazených služeb využil/a.

Jako vstříčný krok z naší strany byla již vypovězena automatická prolongace Vašeho Prémiového členství. Vaše Prémiové členství vyprší ke dni: 05/11/2019 a po uvedeném datu již nebude prodloužené.

Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.


S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau

Mohu to tedy brát za uzavřenou záležitost a věřit, že moje Prémiové členství opravdu nebude prodlouženo a ten šílený poplatek cca 2300,-Kč nebude strhnut z mé karty ?


Produkt

prémiový účet be2


Požadované řešení

Odpověď na můj dotaz, zda mé Prémiové členství u společnosti be2 nebude opravdu prodlouženo


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2019 12:03, před 5 lety

Jestliže společnost veřejně sdělila spotřebiteli uvedené informace, je to pro ni závazné. V případě jakýchkoliv dalších pokusů o stažení peněz z karty, může spotřebitelka podat u banky reklamaci (chargeback) a vůči společnosti se odkázat na sdělení společnosti, že již další platby neproběhnou.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.10.2019 21:21, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.10.2019 19:08, před 5 lety


Mirka Petrášková

Společnosti jsem zaslala email s přílohou na zrušení prémiového účtu, opakovaně. Vždy se mi dostalo níše uvedené odpovědi:

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Přijali jsme Vaši žádost adresovanou dTest.

Odstoupení od smlouvy již žel není možné, jelikož jste již hrazených služeb využil/a.

Jako vstříčný krok z naší strany byla již vypovězena automatická prolongace Vašeho Prémiového členství. Vaše Prémiové členství vyprší ke dni: 05/11/2019 a po uvedeném datu již nebude prodloužené.

Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.


S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau

Předpokládám tedy, že tomuto "vstřícnému kroku" mohu věřit a prémiové členství vyprší dne 5.11.2019. Svoji platební kartu jsem zablokovala a čekám na vydání nové. Účet deaktivuji a již nikdy více na žádnou seznamku nevlezu díky této "výborné" zkušenosti.

A můj obrovský dík patří pracovníkům dTestu, myslím, že tu odvádí velký kus práce, jelikož velice rychle reagují na naše podané stížnosti.
Mirka Petrášková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.