Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Při letu č. QS 2633 z Antalya do Prahy mi byl poškozen kufr- prasklina cca 20 cm.
Reklamace č. PRGQS86472/060CT19/1606GMT.
Kufr staří cca 10 měsíců cena 1200 Kč
Dle mého názoru patrně prasklinanepůjde opravit, proto navrhuji výměnu kufru za nový.
Děkuji
|
Tweet |
Je-li zavazadlo poškozeno, zpožděno, ztraceno nebo zničeno, musí cestující co nejdříve podat písemnou stížnost leteckému dopravci. V případě poškození odbaveného zavazadla musí cestující podat písemnou stížnost do sedmi dnů a v případě zpoždění do 21 dnů; v obou případech ode dne, kdy zavazadlo bylo nebo mělo být předáno cestujícímu. Jinak nárok na náhradu zaniká.
Problematikou náhrad za ztracená či poškozená zavazadla (vč. jejich obsahu) se zabývá Úmluva o sjednocení některých pravidel v mezinárodní letecké přepravě, která je známa pod názvem Montrealská úmluva. Montrealská úmluva však odpovědnost dopravce omezuje v jakémkoli případě zničení, ztráty, poškození nebo zpoždění na částku 1000 SDR (zvláštních jednotek práv) na osobu, což je cca 28 Kč/jednotka. Aktuální kurz naleznete na internetových stránkách České národní banky www.cnb.cz.
Zákazník je povinen prokázat, které věci se mu ztratily a jakou měly hodnotu (účtenky, v úvahu připadají i svědecké výpovědi, čestné prohlášení apod.).
Společnost Travel Service, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.