Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#35971Chybějící vyúčtování plynu za rok 2018

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2019, před 5 lety

Eva Konečná

Znění stížnosti

Dobrý den
Bohužel mi stále chybí vyúčtování za minulý rok.Na infolinku se nedá dovolat a komunikace přes email žalostná. Několikrát jsem se ptala na své vyúčtování,ale jen slibovali že do konce měsíce vyúčtování zašlou nebo nikdo nereaguje.
Konečná Eva


Produkt

Dodávka plynu


Požadované řešení

Zaslání vyúčtování a případně vrácení přeplatku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2019 22:17, před 5 lety

Vyúčtování spotřeby plynu a elektřiny se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích. Kromě tohoto řádného vyúčtování může spotřebitel požádat v průběhu vyúčtovacího období i o mimořádné vyúčtování, které však bývá zpoplatněno.

Pokud spotřebitelce nebylo dodáno vyúčtování, měla by spotřebitelka uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci a písemně informovat spotřebitelku o jejím vyřízení do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebitelce náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitelka obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2019 06:19, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.