Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Stížnost na ztržení kreditu za balíček. Cca v červenci tohoto roku, jsem si předplatil balíček internet v mobilu za 150 Kč ještě jsem kvůli tomu volal operátorovi ( jméno si nepamatuji ) , že ho chci pouze jednou a že ho pak už nebudu potřebovat. Operátor řekl, že až vyčerpám data balíček již nebude aktivní a a ani z vaší strany se aktivovat nebude! Po dnešním dobití kreditu ( dne 7.10.2019 kredit 200 Kč ) mi bylo automaticky ztrženo 150 Kč za balíček. Který jsem si tedy radši ( z důvodu nedůvěry z vaší strany ) - řekl jsem si, že deaktivací si budu jist, i kdyby z vaší strany už balíček nebyl aktivní, prostřednictvím sms ( která samozřejmě šla poslat až po dobití kreditu ). Ihned mi přišla sms, že výše kreditu je 44 Kč, tudíž mi bylo ztrženo 150 kč ( balíček internetu ) a to za již neaktivní balíček ( domluva s vaším operátorem !! ). Žádám tedy o nápravu a vrácení částky 150 Kč ( z důvodu, že jsem z balíčku nevyčerpal ani 0 B !!!!! ).
Havelka Lukáš
balíček 150 Mb
vrácení peněz ve formě kreditu
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
abychom mohli prověřit situaci, která nastala, budeme potřebovat také telefonní číslo, u něhož došlo k obnově daného balíčku. Děkuji za jeho doplnění.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.