Společnost


YOU.CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:58
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#35976Stále nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2019, před 5 lety

Radka Novotná

Znění stížnosti

Zboží objednáno 30.8. Stav vyřízeno 2.9.A už je to více jak 39 dní a stále zásilka nedorazila. 2x jsem napsala o informace přímo na zprostředkovatele fashion fashion a bez odpovědi. Otřesny přístup. To je naposled co sem si od vás něco objednala. Nebýt zaplacené zásilky tak ji při dodání ani neuhradim a pošli zpět. Šaty jsem měla mít na dovolenou na kterou pozítří odjíždím. Děkuji za tento přístup!


Produkt

Plážové šaty


Požadované řešení

Okamžite vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2019 06:55, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzve, má spotřebitelka právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.10.2019 22:23, před 5 lety

Dobrý den paní Novotná,

děkujeme za zprávu.

Systém Pošty nám hlásí, že zásilka byla v pořádku doručena:
https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=LE561418275CN

V případě dotazů nás prosím kontaktujte.

Děkujeme a přejeme hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.10.2019 22:29, před 5 lety


Radka Novotná

Ano zásilka byla doručena ale dost dlouho po vašem určeném dodacim termínu. Takže za mě nespokojenost šaty už nyní nepotřebuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.