Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
dne 21.7.2019 při cestě z Hurghady do Prahy mi letecká společnost poškodila skořepinový kufr.Na letišti v Ruzyni jsme sepsali řádně protokol o poškození a dostal jsem odkaz na společnost Dolfi 1920. Ta se mi po pár dnech ozvala a požadovala fotografie poškozeného kufru a sepsaný protokol z letiště. Vše jsem jim obratem zaslal.Poté mi sdělili, že kufr nejde opravit a že mám nárok na nový.Přišel mi kufr, který neodpovídal mému poškozenému a byl evidentně nižší cenové kategorie. Tak jsem ho poslal zpět a e-mailem požádal o stejný typ jaký jsem měl původně nebo o zaslání peněz.Bohužel do dnešního dne(2,5měsíce) nemám ani kufr ani peníze a dovolat se na telefonní čísla je prakticky nemožné.
Děkuji
Tomáš Pošvec
American tourister bon air
Zaslání peněz na účet. Lze dohledat kolik stál tento typ před dvěma lety(3500,-Kč). Za dvouleté opotřebení respektuji srážku 20% z ceny.Budu považovat za adekvátní zaslání částky 2800,-Kč.
|
Tweet |
Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Tato pravidla jsou závazná i pro společnost, která vyřizuje reklamaci za dopravce.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.