Společnost


Dolfi1920 GmbH

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35978Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.10.2019, před 5 lety

Tomáš Pošvec

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 21.7.2019 při cestě z Hurghady do Prahy mi letecká společnost poškodila skořepinový kufr.Na letišti v Ruzyni jsme sepsali řádně protokol o poškození a dostal jsem odkaz na společnost Dolfi 1920. Ta se mi po pár dnech ozvala a požadovala fotografie poškozeného kufru a sepsaný protokol z letiště. Vše jsem jim obratem zaslal.Poté mi sdělili, že kufr nejde opravit a že mám nárok na nový.Přišel mi kufr, který neodpovídal mému poškozenému a byl evidentně nižší cenové kategorie. Tak jsem ho poslal zpět a e-mailem požádal o stejný typ jaký jsem měl původně nebo o zaslání peněz.Bohužel do dnešního dne(2,5měsíce) nemám ani kufr ani peníze a dovolat se na telefonní čísla je prakticky nemožné.

Děkuji

Tomáš Pošvec


Produkt

American tourister bon air


Požadované řešení

Zaslání peněz na účet. Lze dohledat kolik stál tento typ před dvěma lety(3500,-Kč). Za dvouleté opotřebení respektuji srážku 20% z ceny.Budu považovat za adekvátní zaslání částky 2800,-Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2019 10:29, před 5 lety

Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Tato pravidla jsou závazná i pro společnost, která vyřizuje reklamaci za dopravce.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2019 17:42, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.