Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jako každý rok dožaduji po společnosti Stabil Energy vyúčtování. Nyní vůbec nereagují. Infolinka je dle mého odpojena a je tam pouze hláška, že jsou před Vámi další zákazníci a dále jen hudba. Paní Vocílková, se kterou jsem řešila několik věcí mi naposledy napsala 13.9., že do konce měsíce vyúčtování dostanu. Ta již také přestala komunikovat a ani z jejich obecného emailu jsem nedostal žádnou informaci ani vyúčtování. Navíc již od července je z jejich strany smlouva ukončena. A o nekalých praktikách této společnosti a jejich zaměstnanců raději vůbec nemluvím.
Zaslání vyúčtování
|
Tweet |
Vyúčtování spotřeby plynu a elektřiny se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích.
Nebude-li spotřebitelce vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.