Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Skrze webovou aplikaci společnosti Happy Foto jsem objednal fotografie, které mi byly posléze doručeny. Jejich kvalita ovšem byla žalostná a rozhodl jsem se tedy jejich služby reklamovat. Reklamace mi byla zamítnuta z důvodu, že fotografie, které jsem jim zaslal, byly příliš kvalitní (opravdu kvalitní, nejedná se o překlep) v porovnání s velikostí výtisků, které jsem požadoval.
Když opomenu to, že společnost uvádí pouze minimální doporučené rozměry souborů a jejich aplikace mi při nahrávání fotografií na server hlásila, že velikost a formát mých fotografií je pro tisk v pořádku, tak výrok "velikost Vašich dat je příliš velká" v odůvodnění zamítnutí reklamace je absurdní i z toho důvodu, že fotografie lze před tiskem kdykoliv zmenšit.
Fotodárky - Samolepky, Magnetky
Vrácení zaplacených peněz
|
Tweet |
Pokud si je společnost vědoma, že fotografie musí splňovat rozmezí konkrétních kritérií, měla by to uvést. V opačném případě by se dalo uvažovat o odpovědnosti za vady, které v vznikly v důsledku neinformování. V tomto případě by bylo vhodné konzultovat věc s odborníkem a jeho vyjádření k reklamaci přiložit.
Společnost HAPPY FOTO Česko spol. s r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.