Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35981Upomienka za nedodaný tovar

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.10.2019, před 5 lety

Iveta Matejovičová

Znění stížnosti

Dnes som obdržala upomienku ale neviem začo ,lebo som žiadny tovar neobdržala volala som na zákaznícké číslo nikto to tam neberie len vyzvána posledný tovar boli nohavičky ,ktoré mi boli malé musela som ich dat dcére a na faktúru som dodala .že si neprajem další tovar.Doteraz mi neprišiel a zrazu mám platit tovar aj s pokutou. za kladné vybavenie dakujem Matejovičová z Lozorna


Produkt

neviem č. produktu nebol dodaný č. predplatného 116421


Požadované řešení

nedodávat žiaden tovar


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2019 10:51, před 5 lety

Doporučujeme spotřebitelovi kontaktovat neprodleně společnost Westerfield Int. AG, nejlépe doporučeně s dodejkou (na adrese Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2) a upozornit společnost na to, že spotřebitelovi nebyla doručena žádná další zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní cestou musela by prokázat, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno. Dále spotřebitelovi doporučujeme smlouvu se společností vypovědět. Z obchodních podmínek společnosti Westerfield vyplývá, že smlouvu může spotřebitel vypovědět kdykoliv. Vzhledem k tomu, že společnost Westerfield nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti).

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2019 20:29, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.