Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den,
Tak dneska už jsem fakt vytočená. Poprvé jsem autobusem ve 4hodiny ráno z Rohozce do Čáslavi jela v srpnu, kdy byly ještě prázdniny a i tak měl autobus při nulovém provozu cca čtvrt hodiny zpoždění na příjezdu. Dnes jsem tím autobusem měla jet také a nestalo se. Vždy vycházím tak abych byla na zastávce přibližně o 10 minut dříve. Kdy jdu na zastávku po hlavní silnici kudy jezdí i autobus. V tento čas ještě nesvítí světla tak svítím na zastávce baterkou abych byla vidět pro řidiče... Autobus číslo 240055 měl přijet ve 4:35 na zastávku Rohozec, u kostela. Čekala jsem do 5:05 (tedy přes 30 minut) a autobus nepřijel!!
Jsem člověk bez auta závislý pouze na městské dopravě!
Žádám vysvětlení, jak je možné, že autobus nepřijel?!
Kopíruji mail ze dne 3.10., kdy jsem psala na jejich mail společnosti arriva a doposud bez reakce.
Autobus číslo 240055
Vysvětlení, jak se toto mohlo stát a jak mám teď věřit, že se příště uráčí přijet. Kvůli vám si musím zajišťovat na tuto dobu jiný odvoz kvůli nespolehlivosti spoje. Jak budete řešit to, aby se tato situace už neopakovala. Je to povinnost řidiče dodržovat snad jízdní řád.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.