Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Snaha spojit se s touto spolecnosti prisla vnivec. Spolecnost Zelena elektrina, ktera prebrala klienty spolecnosti Stabil, ovsem telefony take nezveda. Dne 19.9. jsme se dovolali, pani (bohuzel si nepamatuji jmeno) slibila ze vse vyresi, bohuzel se k dnesnimu dni nikdo neozval. Radi bychom se konecne dobrali nejakeho vysledku, neustale chodi dopisy s problemem prestupu na odbernem miste, nebot spolecnost Stabil neohlasila svuj zanik a spolecnost Zelena elektrina se nenahlasila jako novy odberatel. Zacinam byt neuveritelne vytoceny a zvazuji i pravni kroky.
Plyn
Rad bych od spolecnosti dostal zpetne vyuctovani za vsechna predchozi obdobi, vraceni preplatku a v posledni rade take nahlaseni zmeny spolecnosti na odbernem miste.
|
Tweet |
Nebyl-li přeplatek z vyúčtování vyplacen včas, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.