Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#35989Balík předám jinam než do ParcelShopu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.10.2019, před 5 lety

Kristýna Horáková

Znění stížnosti

Vážená paní či pane,

s jedním z Vašich kurýrů se stala situace, že můj partner měl v poznámce pro dopravce uvedené, že chce balík nechat v ParcelShopu v Cukrárně na Hostivaři. Takto to děláme oba běžně od různých e-shopů.
Volal mi partner s informací, že kurýr balík nenechal v ParcelShopu, že se za to prý připlácí, ale nechal to v trafice naproti našeho domu. Trafika, která není sesmlouvaná jako ParcelShop.
Problém a stížnost vidím v tom, že takto mohl přepravce nechat balík úplně kdekoliv na ulici, nechat si to podepsat od kohokoliv a pro něj by to byla vyřízená záležitost. Takže když mi balík nedostaneme do ruky, vzal by si ho někdo jiný tak už s tím nezmůžeme nic, protože kurýr má u sebe podpis.
I kdyby to byla placená služba navíc, což není, tak měl balík odvést na depo a ne ho nechat někde kde se mu zamane s domněnkou, že si to možná vyzvedneme opravdu my.


Děkuji Vám,
s pozdravem
Kristýna Horáková


Produkt

Kurýrní služba


Požadované řešení

Řešení z mého pohledu tkví v tom, aby kurýři dávaly balíky tam kde jsou sesmlouvané ParcelShopy, nebo nechávaly balíky na depu. Rozhodně raději si dojedu pro balík na Depo, kde si zkontroluji zda je vše v pořádku. Než někde, kdo to převzal jakoby za mě a kdyby v balíku něco chybělo, již se mi to neuzná jako reklamace, protože kurýr má u sebe podpis o převzetí
Ráda bych měla přímé vysvětlení od kurýra, proč se takto zachoval. Bylo mu voláno, bez úspěchu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2019 10:47, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2019 20:46, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.