Společnost


Jana Klímová

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3599Barometr

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

24 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.06.2014, před 11 lety

Růžena Pancířová

Znění stížnosti

Koupila jsem si barometr č.201109 za 650 Kč, 30.4.2014.Barometr sám neukazuje,musím do něho vždy jemně klepnout ,aby se posunul.Nejdříve mi nastavily barometrický tlak,ale já jsem chtěla tlak atmosférický.Když barometr nefunguval,nechali si barometr týden v prodejně a pak mi sdělili,že u nich funguje.Měli tam nastavený barometrický tlak,u kterého je podle mého výkyv hodnoty velmi malý .Po nastavení atmosférického tlaku ukazuje jedině tehdy,když do na něj denně klepnu.Peníze mi vrátit nechtějí ,protože vracejí peníze pouze do týdne ode dne prodeje. Měla jsem předtím barometr 15 let a ten mi ukazoval atmosférický tlak přesně ,aniž bych se ho musela dotknout.


Požadované řešení

|Této prodejně již nevěřím,chtěla bych vrátit peníze,nebo barometr vyměnit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2014 10:36, před 10 lety

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. V takovém případě by se jednalo o tzv. nesplněnou jakost při převzetí dle § 2161 občanského zákoníku. Pokud prodávající reklamaci zámítá, měl by prokázat, že reklamovaná vada na výrobku při převzetí nebyla. Při reklamaci doporučujeme spotřebitelce, aby co nejlépe popsala závadu, aby se k ním mohl prodejce adekvátně vyjádřit.
Při nesplnění jakosti při převzetí může spotřebitelka požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2014 09:36, před 10 lety

Prodávající se ke stížnosti vyjádřila následovně:
Jedná se o klasický analogový (ručičkový) barometr, který nemá žádné přepínání mezi způsoby odměřování.
Při prodeji jsme přístroj nastavili podle kalibrovaného digitálního barometru.
Pouze má asi podle zákaznice menší dílky než u jejího předchozího barometru ale funguje!
Navíc cituji renomovaného výrobce z návodu:
"Před každým odečtením se lehce poklepe na sklo. Nepatrné tření barometru tím umožní poznat tendenci ke změně tlaku vzduchu."
Klímová Jana

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.7.2014 13:20, před 10 lety


Růžena Pancířová

Hodnocení:

Komentář: Ptala jsem se jinde na podobný barometr,ale nikde neříkali,že bych denně měla klepat na sklo.Takový barometr nechci.Navíc v prodejně nevěděli,že existuje atmosférický tlak a jak jej nastavit.Že existuje in počasí na internetu,kde se najde příslušná obec a tlak v ten den a hodinu rovněž neznali.
Barometr bych chtěla vrátit.
Děkuji vám za vaší pomoc
Pancířová