Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#35992Změna tarifu z O2 modrý na Free mini

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.10.2019, před 5 lety

roman ciklauri

Znění stížnosti

žádal jsem na kontaktním centru v Galerii v Teplicích 4.10.2019 změnu tarifu nebylo mi vyhověno z technických důvodů ani po druhé návštěvě jsem neuspěl Byl jsem odkázán na telefonní kontakt z centra kde ani po ověření mi opět nebylo vyhověno z důvodů nekompetentnosti a byl jsem opět odkázán na kontaktní centrum


Požadované řešení

Chci původní tarif nový mi byl vnucen tlf hovorem nátlakem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2019 14:35, před 5 lety

V případě uzavření smlouvy prostředky dálkové komunikace, má spotřebitel ze zákona nárok na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu. V případě uzavření smlouvy s operátorem (smlouvy ohledně nového tarifu) tato lhůta na odstoupení začíná běžet ode dne doručení písemného vyhotovení smlouvy.

Právo odstoupit od smlouvy vzniká přímo ze zákona. Jedná se o jednostranné právní jednání, které uplatňuje spotřebitel, a které nepotřebuje žádné schválení či podobný úkon ze strany operátora. Zároveň operátor není oprávněn účtovat jakékoli poplatky či sankce v souvislosti s právem od smlouvy odstoupit.

Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by tento postup nejprve reklamovat u operátora. Zamítne-li operátor reklamaci, může spotřebitel podat námitku Českému telekomunikačnímu úřadu. Podat námitku je možné do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.10.2019 15:09, před 5 lety

Pěkný den,
na změnu vašeho tarifu se podíváme. Poprosím o zaslání neveřejným údajem vaše telefonní číslo a dále poslední 4 číslice rodného čísla.
Petr Šimeček
Guru pro Social media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.10.2019 16:39, před 5 lety


roman ciklauri

Nevím jak a kam zaslat neveřejně tyto údaje.Zkoušej sem to přes Guru O2 chat ale neuspěl jsem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.10.2019 12:59, před 5 lety

Pokud vám formulář na dtest neumožňuje zaslání údajů v neveřejné sekce, kontaktujte nás pomocí info@o2guru.cz.
V emailu doplňte požadované údaje a odkaz na vaší stížnost.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.10.2019 09:52, před 5 lety


roman ciklauri

odeslal jsem požadované údaje na info@o2guru.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2020 08:48, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.