Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
žádal jsem na kontaktním centru v Galerii v Teplicích 4.10.2019 změnu tarifu nebylo mi vyhověno z technických důvodů ani po druhé návštěvě jsem neuspěl Byl jsem odkázán na telefonní kontakt z centra kde ani po ověření mi opět nebylo vyhověno z důvodů nekompetentnosti a byl jsem opět odkázán na kontaktní centrum
Chci původní tarif nový mi byl vnucen tlf hovorem nátlakem
|
Tweet |
V případě uzavření smlouvy prostředky dálkové komunikace, má spotřebitel ze zákona nárok na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu. V případě uzavření smlouvy s operátorem (smlouvy ohledně nového tarifu) tato lhůta na odstoupení začíná běžet ode dne doručení písemného vyhotovení smlouvy.
Právo odstoupit od smlouvy vzniká přímo ze zákona. Jedná se o jednostranné právní jednání, které uplatňuje spotřebitel, a které nepotřebuje žádné schválení či podobný úkon ze strany operátora. Zároveň operátor není oprávněn účtovat jakékoli poplatky či sankce v souvislosti s právem od smlouvy odstoupit.
Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by tento postup nejprve reklamovat u operátora. Zamítne-li operátor reklamaci, může spotřebitel podat námitku Českému telekomunikačnímu úřadu. Podat námitku je možné do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení.
Pěkný den,
na změnu vašeho tarifu se podíváme. Poprosím o zaslání neveřejným údajem vaše telefonní číslo a dále poslední 4 číslice rodného čísla.
Petr Šimeček
Guru pro Social media, O2
Nevím jak a kam zaslat neveřejně tyto údaje.Zkoušej sem to přes Guru O2 chat ale neuspěl jsem
Pokud vám formulář na dtest neumožňuje zaslání údajů v neveřejné sekce, kontaktujte nás pomocí info@o2guru.cz.
V emailu doplňte požadované údaje a odkaz na vaší stížnost.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
odeslal jsem požadované údaje na info@o2guru.cz.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.