Společnost


Jana Gryc Přecechtělová

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

84%
16%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#35993Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.10.2019, před 5 lety

Petr Chára

Znění stížnosti

Objednávkou č. 001661 ze dne 1. 9. 2018 (!!!) jsem objednal na eshopu SESTRYVAKCI.net provozovaného paní Janou Gryc Přecechtělovou hodinky pro zdravotní sestry retro- černé, kód zboží 286 za cenu 220,- Kč. Objednávka byla ještě téhož dne přijata s tím, že jsem byl vyzván k zaplacení ceny zboží a poštovného ve výši 75,- Kč, tedy celkem částky 295,- Kč. Uvedená celková částka měla být uhrazena ve prospěch bankovního účtu uvedeného v potvrzení přijetí objednávky. Dne 11. 9. 2018 jsem obdržel e-mail, kterým bylo potvrzeno, že mnou uhrazená částka byla úspěšně přijata. V uvedeném e-mailu bylo současně konstatováno, že objednané zboží bude obratem připraveno k odeslání na adresu uvedenou v objednávce. Když ani po uplynutí čtrnácti dnů ode dne potvrzení přijetí provedené platby žádné zboží nedorazilo, poslal jsem na kontaktní e-mail shora uvedeného eshopu, tedy na e-mailovou adresu info@sestryvakci.net žádost o zaslání objednaného zboží. Protože na můj požadavek nikdo nereagoval, poslal jsme dne 26. 10. 2018 další e-mail, ve kterém jsem svoji žádost o dodání objednaného a zaplaceného zboží urgoval. V uvedeném e-mailu jsem uvedl, že mám zájem o zaslání objednaného zboží, nicméně v případě, že eshop není schopen dodání zboží zajistit, žádám o vrácení provedené platby a uvedl jsem rovněž účet, na který by měla být platba vrácena. Bohužel do dnešního dne nedorazilo ani objednané zboží, ani mi nebyla vrácena uhrazená částka ve výši 295,- Kč. Protože jsem zjistil, že nejsem jediný, kdo má podobnou zkušenost s tímto eshopem a protože některé dřívější stížnosti byly vyřešeny, využívám této možnosti, neboť jiným způsobem se provozovatelku eshopu nedaří dostihnout a přimět ji k očekávanému jednání.


Produkt

hodinky pro zdravotní sestry retro- černé, kód zboží 286 za cenu 220,- Kč, objednávka č. 001661 ze dne 1. 9. 2018


Požadované řešení

žádám vrátit uhrazenou částku ve výši 295,- Kč, a to ve prospěch bankovního účtu č. 1661248016/3030 vedeného u Air bank a.s.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2019 10:37, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.10.2019 10:20, před 5 lety

Dobrý den,

velice se omlouvám za naši chybu, platba byla kupujícímu včera vrácena, tzn. dnes by měla být připsána na jeho účet. Gryc

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.10.2019 11:35, před 5 lety


Petr Chára

Potvrzuji, že platba ve výši 295,- Kč byla dnes připsána ve prospěch bankovního účtu dle výše uvedeného požadavku. Děkuji za zprostředkování řešení této politováníhodné záležitosti. Škoda, že eshop nezareagoval na moji předchozí stížnost již loni na podzim. Ještě jednou děkuji Chára

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.10.2019 12:30, před 5 lety

Děkujeme za informaci, jsem ráda, že je vše v pořádku. Gryc

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2019 08:01, před 5 lety

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.