Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#35998Reklamace mobilu Samsung J5 v záruční lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.10.2019, před 5 lety

Drahomíra Lašáková

Znění stížnosti

Dne 18.9. vystavena reklamace č.3951653, předán náhradní přístroj včetně převedených dat (292kontaktů), dne 2.10. vyřízená reklamace opravou sluchátka a předán mobil, kdy jsem zjistila, že přístroj je prázdný a nepoužitelný. Prosila jsem at mi převedou data hlavně kontakty, tedy trvala jsem na předání v původním stavu.Bylo mi sděleno, že by to dlouho trvalo a že tedy si mám pohrát a uložená data někde na google najdu, Bohužel. Následný den jsem opět navštívila centrum v Šantovce(Polská) s tím, že se mi to nepovedlo. Neochotná a nepříjemná paní H., že mám smůlu a data už nemůže objevit, navíc jí to ani nezajímá.Postupovala jsem tak, že jsem poprosila o nové vystavení reklamace č.27600473/190 a znovu prosila o funkční mobil. Do dnešního dne jsem bez přístroje a hlavně důležitých kontaktů na policii, soudnictví a lékařství. Nevím jak dále postupovat a jen poslední dotaz, pokud náhle zjistíte závadu a uplatníte reklamaci, je povinností zákazníka si data uložit a je povinností operátora na to upozornit? Děkuji, děkuji moc, stále jen pláču a nevím jak dál, bez mobilu to nejde, jsem sice stará ale ne blbá! Zdraví Drahomíra Lašáková


Produkt

Mobilní přístroj Smsung J5 v záruční době


Požadované řešení

Prosím, vzhledem k uvedeným problémům a k potížím - rodinná tragedie, potřebuji denní spojení s policií atd., snad bych navrhovalala nový přístroj.Čekat na vyřízení reklamace dalších 30 dnů a být bez kontaktů je nemožné.Opět prosím o vyřízení a je mi jedno jakým způsobem, děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2019 14:22, před 5 lety

V daném případě lze žádat dle ustanovení § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, náhradu škody na převzaté věci, neboť zmiňované ustanovení říká, že "Každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak."

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.10.2019 15:05, před 5 lety

Pěkný den,
před zasláním telefonu k reklamaci doporučujeme si zalohovat data a kontakty, jelikož při opravě telefonu dochází standardně k továrnímu nastavení a tedy výmazu dat. Pokud nemáte nastavenou automatickou synchronzaci obsahu telefonu, kontaktů či dat z vašim Google účet a došlo k továrnímu nastavení jsou data nenávratně smazána a není možné je jakkoliv získat zpět.
Data si můžete obnovit a to pomocí: https://support.google.com/nexus/answer/2819582?hl=cs.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2019 10:07, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2019 11:20, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.