Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 18.9. vystavena reklamace č.3951653, předán náhradní přístroj včetně převedených dat (292kontaktů), dne 2.10. vyřízená reklamace opravou sluchátka a předán mobil, kdy jsem zjistila, že přístroj je prázdný a nepoužitelný. Prosila jsem at mi převedou data hlavně kontakty, tedy trvala jsem na předání v původním stavu.Bylo mi sděleno, že by to dlouho trvalo a že tedy si mám pohrát a uložená data někde na google najdu, Bohužel. Následný den jsem opět navštívila centrum v Šantovce(Polská) s tím, že se mi to nepovedlo. Neochotná a nepříjemná paní H., že mám smůlu a data už nemůže objevit, navíc jí to ani nezajímá.Postupovala jsem tak, že jsem poprosila o nové vystavení reklamace č.27600473/190 a znovu prosila o funkční mobil. Do dnešního dne jsem bez přístroje a hlavně důležitých kontaktů na policii, soudnictví a lékařství. Nevím jak dále postupovat a jen poslední dotaz, pokud náhle zjistíte závadu a uplatníte reklamaci, je povinností zákazníka si data uložit a je povinností operátora na to upozornit? Děkuji, děkuji moc, stále jen pláču a nevím jak dál, bez mobilu to nejde, jsem sice stará ale ne blbá! Zdraví Drahomíra Lašáková
Mobilní přístroj Smsung J5 v záruční době
Prosím, vzhledem k uvedeným problémům a k potížím - rodinná tragedie, potřebuji denní spojení s policií atd., snad bych navrhovalala nový přístroj.Čekat na vyřízení reklamace dalších 30 dnů a být bez kontaktů je nemožné.Opět prosím o vyřízení a je mi jedno jakým způsobem, děkuji.
|
Tweet |
V daném případě lze žádat dle ustanovení § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, náhradu škody na převzaté věci, neboť zmiňované ustanovení říká, že "Každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak."
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Pěkný den,
před zasláním telefonu k reklamaci doporučujeme si zalohovat data a kontakty, jelikož při opravě telefonu dochází standardně k továrnímu nastavení a tedy výmazu dat. Pokud nemáte nastavenou automatickou synchronzaci obsahu telefonu, kontaktů či dat z vašim Google účet a došlo k továrnímu nastavení jsou data nenávratně smazána a není možné je jakkoliv získat zpět.
Data si můžete obnovit a to pomocí: https://support.google.com/nexus/answer/2819582?hl=cs.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.