Společnost


MOBIL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36004Přenos čísla k jinému operátoru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.10.2019, před 5 lety

Lukáš Pivovarčík

Znění stížnosti

Dne 1.10.2019 jsem přes infolinku MOBIL.CZ zažádal o číslo výpovědi k přenesení čísla k jinému operátoru. 1.10.2019 v 17:53 jsem dostal sms s číslem výpovědi

"Dobry den, cislo vypovedi, ktere potrebujete k preneseni sveho cisla jinam, je 20510038601459. Mrzi nas, ze o Vas prichazime. MOBIL.CZ"

Dále jsem řešil přenos s Vodafone od kterého jsem dostal sms s číslem přenosu a přenášeným číslem...

"Dobry den, cislo prenosu je 13002424973 a prenasi telefonni cislo 42073585.... ke dni 07. 10. 2019. Pokud mate nevycerpane jednotky/kredit, do tohoto data je vyuzijte, jinak jejich platnost vyprsi. Hezky den"

Hned potom přišla sms se zamítnutím...

"Vazeny zakazniku, cislo prenosu 13002424973 bylo zamitnuto puvodnim operatorem. Nektere z prenasenych cisel neni mozne prenest. Omlouvame se za zpusobene komplikace. Prosime, zavolejte nam a na dalsim postupu se domluvime. Hezky den"

Od operátora jsem MOBIL.CZ jsem už nedostal žádnou informaci, nebo odůvodnění proč bylo číslo zamítnuto! S MOBIL.CZ jsem byl jinak velmi spokojený.


Produkt

Mobilní služby


Požadované řešení

Uvolnění čísla!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2019 11:13, před 5 lety

Operátor by měl ČVOP poskytnout na žádost spotřebitele v okamžiku, kdy jsou vyrovnány všechny závazky, které mezi sebou smluvní strany mají. Zpravidla operátoři toto číslo poskytují po potvrzení podání platné výpovědi služeb.

Opatření obecné povahy č. OOP/10/10.2012-12 vydané Českým telekomunikačním úřadem, které stanoví podmínky pro realizaci přenosu telefonních čísel, zakazuje operátorům jednání, které by narušilo rychlost, bezpečnost a plynulost procesu přenesení telefonního čísla. Zároveň ukládá opouštěnému a přijímajícímu poskytovateli služby povinnost vzájemné spolupráce při procesu přenášení čísla.

Za určitých výjimečných okolností může operátor objednávku na přenesení čísla odmítnout (např. nebyla-li provedena úspěšně autorizace účastníka, není-li číslo dle zvláštního právního předpisu převoditelné, není v síti stávajícího operátora aktivní nebo je evidováno jako odcizené). Poskytovatel služby je povinen účastníka informovat o důvodech případného odmítnutí přenesení telefonního čísla.

Dozor v oblasti telekomunikačních služeb provádí Český telekomunikační úřad. Elektronická adresa: podatelna@ctu.cz

V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2020 15:06, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.