Společnost


MADER s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36007Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
09.10.2019, před 5 lety

Miroslav Hajek

Znění stížnosti

Od internetové společnosti Mader jsem zakoupil pračku Candy při poruše jsem zavolal na tel. cislo ktere bylo na faktuře a požadoval servis v záruce byl jsem odkázán na internetové stránky Mader tak jsem vyhledal opravce zeptali se mě kde jsem pračku zakoupil řekl jsem že u internetové společnosti Mader a oni že mě pošlou opraváře on přijel pračku odvez do 30 dnu ji neopravily firma Mader mě oznámila že to není jejich nasmlouvaný servis pracovník popřel že se mnou mluvil a tet nemám ani pračku natož peníze a firmy nekomunikuji po provolání 300 jsem to vzdal toto je upozornění pro další hlupáky jako jsem já bylo mě řečeno že si hovory mám nahrávat


Produkt

pračka Candy


Požadované řešení

navrácení peněz za pračku ve 2 leté záruce protože nebyla opravena do 30 dnu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2019 07:49, před 5 lety

Podle soudní judikatury odpovídá prodejce i za pochybení servisu. Povinnost přijmout a vyřídit reklamaci je nerozlučně spjatá s kupní smlouvou uzavřenou mezi prodávajícím a spotřebitelem. Její nevyřízení ve lhůtě 30 dnů je porušením zákona o ochraně spotřebitele, což spotřebitele opravňuje k odstoupení od smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2019 06:44, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.