Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od internetové společnosti Mader jsem zakoupil pračku Candy při poruše jsem zavolal na tel. cislo ktere bylo na faktuře a požadoval servis v záruce byl jsem odkázán na internetové stránky Mader tak jsem vyhledal opravce zeptali se mě kde jsem pračku zakoupil řekl jsem že u internetové společnosti Mader a oni že mě pošlou opraváře on přijel pračku odvez do 30 dnu ji neopravily firma Mader mě oznámila že to není jejich nasmlouvaný servis pracovník popřel že se mnou mluvil a tet nemám ani pračku natož peníze a firmy nekomunikuji po provolání 300 jsem to vzdal toto je upozornění pro další hlupáky jako jsem já bylo mě řečeno že si hovory mám nahrávat
pračka Candy
navrácení peněz za pračku ve 2 leté záruce protože nebyla opravena do 30 dnu
|
Tweet |
Podle soudní judikatury odpovídá prodejce i za pochybení servisu. Povinnost přijmout a vyřídit reklamaci je nerozlučně spjatá s kupní smlouvou uzavřenou mezi prodávajícím a spotřebitelem. Její nevyřízení ve lhůtě 30 dnů je porušením zákona o ochraně spotřebitele, což spotřebitele opravňuje k odstoupení od smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.