Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3601Servisní poplatky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 4 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2014, před 11 lety

Miloslava Mandíková

Znění stížnosti

Od 1.1.2014 stanovený servisní poplatek na 33,- Kč ale jen pro platby přes SIPO nebo inkaso. Roční poplatek přes účet stanoven na
498,- Kč, což činí 41,50 Kč. Jsou nerovné podmínky za stejně poskytované služby zákazníkům.


Požadované řešení

Představuji si, že by nebyly zvýhodněny platby přes SIPO nebo inkaso. Jde snad o to, aby byly zaplaceny servisní poplatky, jedno
jakým způsobem, ale za stejných podmínek pro všechny zákazníky této
firmy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2014 16:55, před 11 lety

Společnost může některý typ platby oproti jiné zvýhodnit. Je na spotřebiteli, aby si zvolil pro něj nejvýhodnější způsob platby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 15:10, před 10 lety

Satelitní televize Skylink byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.