Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#36012Dopis s pruhem ve schránce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 minut 39 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
09.10.2019, před 5 lety

Tereza Táflová

Znění stížnosti

Dobrý den, vysvětlete mi prosím, jak je možné, že mi byl dopis s pruhem vložen jen tak do schránky, kde k němu má přístup kde kdo?! (podotýkám, že schránka je otevřená!!!!) Dopis byl zaslán výhradně do rukou adresáta. Máte pro tohle vysvětlení? Přišla mi výzva k vyzvednutí. Úložní doba ještě neskončila a už dopis leží ve schránce na adrese mého bývalého pobytu....

Opravdu nemůžu na Českou poštu říct nic pozitivního. Platím si za dosílku (nesouvisí s odstavcem nahoře), která nefunguje a některé obyčejné dopisy mi chodí na původní adresu, některé na novou v dosílce. Máte v tom nepořádek. Když se jdu zeptat na pobočku pošty, kde jsem dosílku zřizovala, tak mě nemají ani založenou v systému a doporučují mi přinést si doklad o úhradě. Když se jdu zeptat, kdy mi dosílka končí, abych si jí mohla nechat včas prodloužit, tak to systém bohužel neukazuje! Tak kde to jsme? Placená služba a funguje na ho.......!!!!!

Ten dopis ve schránce už byla poslední kapka.


Požadované řešení

Nevím, jak to vyřešíte, ale řešte to!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2019 09:09, před 5 lety

Pokud pošta nedodá zásilku v souladu s uzavřenou smlouvou a poštovními podmínkami, lze uplatnit reklamaci dodání (čl. 40) nebo jinou reklamaci dle čl. 43 poštovních podmínek.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Jedná-li se o opakované porušení, doporučujeme podat podnět k provedení kontroly Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.