Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes mi nebyl doručen balíček,čekala jsem na něho doma,balíček měl byt doručen v rozmezí 10-11h.V 10,35h.mi přišla sms,ze si mám balíček vyzvednout v Parcelshopu,ihned jsem volala řidiči,můj hovor vycečkoval.Volala jsem do PPL a stěžovala si,že mi nebyla zásilka doručena a operátorka mi rekla,ať si zajdu do Parcelshopu,ze to nemám od mého bydliště daleko!!Opakovaně jsem ji rekla,ať mi zásilku řidič znovu doručí!! A zároveň jsem na řidiče podala stížnost.Zásilku mi řidič doručil s tím,ze mi řekl,ze by si takové lidi jako neměli balíčky objednávat!!Věrte mi,ze to byla poslední zásilka kterou jsem si přes PPL objednala !!!! Neskutečna drzost řidiče i neochota operátotky řešit moji stížnost!! Tito lidé by neměli pracovat ve vaši společnosti,protože poškozují její jméno.
Včera mi tento řidič vezl zásilku a chtela jsem platit kartou,bohužel se to nezdařilo i opakovaně na mé straně chyba nebyla peněžní prostředky jsem na kartě měla a po zavolání do banky mi řekli, ze ani nebyl vidět pokus o platbu.Kdyz jsem chtela i dnes zbozi kartou zaplatit řidič mi odmítl,abych kartou platila!! NESKUTČNÉ
Za mě,již nikdy objednávka přes PPL!!!!!!!!!!!!!!!
Řešení přenechám nadřízenému.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.