Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 01.07.2012 jsem uzavřel se společností AXA smlouvu nutno podotknout, že smlouva byla sepsaná přes společnost AquelCredit která již dle mně dostupných informací z pobočky AXA zkrachovala.K datumu 24.3.2014 mi poslala AXA dopis, že u mně evidují nedoplatek 2000kč. Jelikož jsem byl pracovně vytížený a nemohl jsem ihned danou situaci řešit volal jsem do spol. AXA a snažil jse dozvědět více informací o smlouvě.Z daných operátorů mi nebyl nikdo schopen pomoci ani mně přepojit na nikoho kdo by mi mohl pomoci. Dne 17.6. 2014 mi přišel dopis o zaniku pojistné smlouvy s nedoplatkem 3581kč stím, že dlužnou částku po mně budou vymáhat a že naspořené peníze dle výpisu z výročí smlouvy 17 846kč propadají ve prospěch spol. AXA jako poplatek za zrušení.Po několika emailech s ombucmanem pojištovny AXA jsem se pouze dostal k tomu , že mohu doplatit 5000kč a dále pokračovat ve smlouvě.
Na to jsem tedy reagoval tak, že jsem šel na pobočku AXA v Liberci a opět se snažil domoci nějakých informací ke smlouvě.První mé zjištění bylo, že nejsem pojištěn na žádnou částku a to ani v případě úmrtí, a že smlouva je sepsaná na 33 let stím, že nikdo nemůže vědět jak se bude vyvíjet investiční fond a jestli tam za 5 let vůbec nějaké peníze budu mít.Při spořené částce 1000kč měsíčně bych tam za 33 let měl mít 396 000kč ale ani na pobočce mi nebyli schopni říci jestli už za deset let tam nebudu mít nic.Opět mně odkázali na společnost Aquel credit stim že tento propočet investičních fondů semnou mněli udělat oni. Moje stížnost tedy směřuje směrem na společnost AXA která pod svojí zaštitou umožnila společnosti AquelCredit podepisovat takto nevýhodné smlouvy a po bankrotu AquelCreditu se od dané záležitosti distancuje a chce celou záležitost uzavřít výpovědí, peníze si nechat a to i po mé marné komunikaci se snimi jakkoli dohodnout.Například pouze na stornu dlužné částky.
Děkuji za odpověď případnou radu jak dále postupovat.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Martin Ottl
Společná dohoda akceptovatelná pro obě strany.
|
Tweet |
Pokud bylo sjednáno pojistné, které spotřebitel neuhradil, ocitl se v prodlení. V takovém případě doporučujeme pojistné co nejdříve uhradit. Je pravdou, že u investičního pojištění nese riziko zisku spotřebitel. Výše odkupného se odvíjí od doby trvání pojištění. V prvních letech se tato částka snižuje o počáteční náklady.
Pojištění může zaniknout v důsledku nezaplacení pojistného. V takovém případě soukromé pojištění zaniká dnem následujícím po marném uplynutí lhůty stanovené pojistitelem v upomínce k zaplacení pojistného nebo jeho části, doručené pojistníkovi; tato lhůta nesmí být kratší než 1 měsíc. Upomínka pojistitele musí obsahovat upozornění na zánik soukromého pojištění v případě nezaplacení dlužného pojistného. Tuto lhůtu lze před jejím uplynutím dohodou prodloužit.
Spotřebiteli doporučujeme, aby si pečlivě prošel smlouvu a pojistné podmínky, kde nalezne informace týkající se zvoleného fondu, předpokládané zisky a sankce za porušení smlouvy. Poté je na zvážení, zda přijmout nabídku pojišťovny na pokračování nebo na základě porovnání nabídek od jiných pojistitelů uzavřít výhodnější smlouvu.
Společnost AXA pojišťovna a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.