Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#36033Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.10.2019, před 5 lety

Vilma Kulhánková

Znění stížnosti

Dobrý den, dostala jsem dva dopisy s názvem payment summons. Členství u vás jsem řádně ukončila dopisem odeslaným již před více než půl rokem se všemi náležitostmi, které Vaše společnost požadovala, tudíž požadavek na již 169,75 euro k datu 30.9.2019 není platný. Vaše služby nevyužívám a nebudu. Prosím tedy o nápravu.
Moc děkuji a doufám, že je to jen nedorozumění. S pozdravem
Mgr. Vilma Kulhánková


Požadované řešení

Vymazat mě z rejstříku osob, vymazat mě ze seznamu lidí, kteří něco dluží, protože já jsem vše řádně zaplatila a následně ukončila. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2019 10:40, před 5 lety

Jestliže spotřebitelka vypověděla členství včas a ještě to doložila, není důvod pro to, aby došlo k jeho prodloužení. Vyzýváme proto společnost k tomu, aby ukončení členství potvrdila a zdržela se vymáhání dalších částek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.10.2019 11:46, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2019 10:03, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2019 11:17, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.