Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dostala jsem dva dopisy s názvem payment summons. Členství u vás jsem řádně ukončila dopisem odeslaným již před více než půl rokem se všemi náležitostmi, které Vaše společnost požadovala, tudíž požadavek na již 169,75 euro k datu 30.9.2019 není platný. Vaše služby nevyužívám a nebudu. Prosím tedy o nápravu.
Moc děkuji a doufám, že je to jen nedorozumění. S pozdravem
Mgr. Vilma Kulhánková
Vymazat mě z rejstříku osob, vymazat mě ze seznamu lidí, kteří něco dluží, protože já jsem vše řádně zaplatila a následně ukončila. Děkuji
|
Tweet |
Jestliže spotřebitelka vypověděla členství včas a ještě to doložila, není důvod pro to, aby došlo k jeho prodloužení. Vyzýváme proto společnost k tomu, aby ukončení členství potvrdila a zdržela se vymáhání dalších částek.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.