Společnost


Together Networks Limited

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#36039Nemožné zrušení účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
09.10.2019, před 5 lety

Pavel Štěpánek

Znění stížnosti

V neděli 6.10.2019 jsem si založil účet na seznamce Benaughty.com, po zaplacení základního poplatku jsem zjistil že celá seznamka je nesmysl. Zrušil jsem tedy všechny předplatné, a pak jsem se pokusil zrušit i účet ale marně. Vždycky vyplním dotazník proč chci účet zrušit ale kód na zrušení nikdy na email nepřijde. Dnes mi byl znovu stržen základní poplatek, pokoušel jsem se odstranit svoje bankovní údaje ale též marně. Předem děkuji za pomoc.


Požadované řešení

Požaduji zrušení účtu a tím i smazání všech mých údajů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2019 08:35, před 5 lety

Vzhledem k tomu, že se společnost zaměřuje na české spotřebitele, uplatní se v daném případě český právní řád.

Spotřebitel je povinen zaslat odstoupení od placeného členství ve lhůtě 14 dnů po uzavření smlouvy (dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník) prokazatelnou formou, například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: support@benaughty.com, dopisu, popřípadě se je alespoň pokusit zaslat (znemožňuje-li to podnikatel). Doporučujeme přeposlat společnosti znovu původní odstoupení na email, či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy.

Zkracuje-li společnost nadále spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje odstoupení od smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2019 20:26, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.