Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Prodejce neproplatil nutné výdaje vzniklé při reklamaci. Reklamace vadného zboží byla uznána, ale poštovné uhrazeno nebylo. Mailem jsem znovu požádal jsem znovu o proplacení, paní D. slíbila proplacení poštovného 17.9., ale peníze do dnes nepřišly a prodejce přestal reagovat na moje dotazy.
Adaptéry P3E na helmu Kask
Proplacení nutných nákladů za poštovné
|
Tweet |
Pokud spotřebiteli v souvislosti s oprávněnou reklamací vznikly náklady např. na poštovné, prodávající je povinen je uhradit, dle § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, jako náklady účelně vynaložené k uplatnění reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.