Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#36044Neoprávněně strhnutá platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2019, před 5 lety

Petra Karbanová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 8.10.2019 v 8:45 mi byla v Bille Kyslíkova neoprávněně zaúčtovaná platba 1198, číslo účtenky 0156-20191008-03-52-34 (po vydání účtenky jsem si ji zkontrolovala a zjistila, že jsem zaplatila za jiný nákup než byl ten můj). Paní prodavačku jsem informovala o chybě, prodavačka mi poté načetla mé zboží podruhé, poté jsem zaplatila již správně 850 za svůj nákup. Zde chápu, že může dojít k chybě.
Situace jsem následně vysvětlovala manažerovi prodejny. Neochotně mi napsal potvrzení o tom, že došlo k neoprávněné platbě. Vzal si na mě kontakt, následně mi zavolal, že problém mám řešit dále se svou bankou.
Což je předmět mé stížnosti: zaměstnanec Billy udělá chybu a já pak musím řešit její následky. Neměla mi Billa peníze poslat zpátky peníze automaticky? Bez toho, abych já řešila něco se svou bankou? Bez toho, abych psala nyní rozhořčenou zprávu o tom, kolik mi to sebralo času (tzn. i stížnost mě obírá o čas).


Požadované řešení

Stanovit nějaké přesně dané postupy, které zákazníkovi automaticky vrátí peníze zpět na účet. Zákazník se nebude cítit jako otravná havěť, která zaměstnancům znepříjemňuje život. Zákazník se nebude muset angažovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2019 08:39, před 5 lety

Kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, musí ochuzenému vydat, oč se obohatil. Pokud tedy částka byla stržena, ačkoli se tak stát nemělo, jedná se o bezdůvodné obohacení na straně společnosti a ta ho musí vydat tomu, na jehož úkor bylo získáno.

Společnost doporučujeme vyzvat k vrácení částky písemně nebo na pobočce s tím, že je nutné si nechat žádost potvrdit. Vhodné je také doložit doklad o koupi, aby si společnost mohla dohledat potřebné údaje v systému.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2019 20:39, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.