Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#36049Neschopnost neco resit od Flix, poslali voucher, ktery neplati

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2019, před 5 lety

Veronika Kolarova

Znění stížnosti

Flixbus mi vratil za jizdu poukaz voucher v breznu 2019 v hodnote 1316 czk, ktery nebyl nikdy aktivovany od flixbus. Kdyz jsem si chtela v zari koupit listek, prisla jsem nato, ze voucher neni aktivni, uz cca mesic volam a pisi na flixbus at se na to podivaji, ze neni mozne, aby si privlastnili moje penize. voucher byl teprve z zari aktivovan a zjistila jsem ze mistlo 1316 czk je tam jen cca 250 czk. kdyz jim pisu, ze tam nenam vsechny penize, tak mi reknout, ze se projel, ale jak,kdyz ho nikdo neaktivoval.

Kvůli změně vaší rezervace jsme vám vydali poukaz, který platí jeden rok (brezen 2020): REB4TMPCPFUJ (1.316,00 Kč)


Produkt

Kvůli změně vaší rezervace jsme vám vydali poukaz, který platí jeden rok: REB4TMPCPFUJ (1.316,00 Kč)


Požadované řešení

vraceni celeho voucheru


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2019 09:09, před 5 lety

V případě, že se spotřebitelka domluvila při odstoupení od smlouvy se společností na vrácení peněz formou voucheru, měla by spotřebitelka mít možnost peníze z tohoto voucheru také čerpat (za předpokladu, že nebyly stanoveny zvláštní podmínky uplatnění voucheru). V opačném případě by se jednalo o tzv. bezdůvodné obohacení dle ustanovení § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.10.2019 09:56, před 5 lety

Dobrý den, paní Kolářová,

Po zrušení rezervace jste obdržela kód voucheru REB4TMPCPFUJ. Pomocí tohoto kódu byly vytvořeny v našem systému následující objednávky - jízdenky číslo: 1030015256, 1030267018, 1030268414.

Tyto jízdy byly zrušeny a my jsme Vám znovu vytvořili rezervace a zaslali nové jízdenky na Váš email.

1031343535 (1030015256)
1031344095 (1030267018)
1031344751 (1030268414)

Podle informací z našeho rezervačního systému byly využity tyto jízdenky a cestující byl na spoji odbaven: 103134353535 a 1031344751. Následující rezervace byla zrušena 1031344095. Jak jsme Vás informovali dne 11. 10. 2019 zahájili jsme vrácení částky 431,- Kč za zrušenou jízdenku 1031344095 (1030267018).

Částka 431,00 Kč byla vrácena na účet použitý při platbě původní rezervace číslo 1029548795.

Tyto informace jsme Vám zaslali také emailem 17.10.2019. Pro komunikaci s naší společností prosím využijte odpovědi na email zaslaný ze service@flixbus.com.

S pozdravem, Mirek z FlixBusu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.10.2019 23:55, před 5 lety


Veronika Kolarova

Dobry den, spor jsem s Vami resila (s Flixbusem) cca pres mesic a nebyli jste schopni odpoveded nebo zavolat. Do ted mi zadnych 431 czk neprislo. Voucher byl na 1316 czk a nebyl vyuzit, jelikoz aktivace od vas byla zrusena. Uz od Srpna to resim a nebyli jste schopni se k tomu postavit. Kolik provolaneho casu a penez uz kvuli vam mam a kdo mi to vrati? Misto 1316 mi vracite, jak pisete jen 431 ckz, ale nic neprislo, zadne penize. prosim tedy u cislo uctu.

a dekuji Moje stiznosti za pomoc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2019 23:15, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2020 08:57, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.