Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
24.5.2014 jsem ve výše uvedeném e-shopu zakoupila kryt na mobilní telefon. Zásilka mi byla řádně doručena do konce května. Protože jsem se zbožím nebyla spokojena, rozhodla jsem se odstoupit od smlouvy podle příslušných ustanovení občanského zákoníku. Dne 6.6.2014 jsem obdržela bezhotovostní platbu, e-shop mi však vrátil na účet pouze částku odpovídající ceně zboží, nikoli už náklady na dopravu. Požádala jsem tedy e-shop e-mailem i o vrácení zbylé částky ve výši 70,- korun. Odpověděli mi velmi stručně, že si peníze nenechali, že šly na vrub poštovného za využití služeb České pošty. (Pochybuji, že zásilka stála celých 70 Kč, zboží přišlo jako obyčejný doporučený dopis, částka na obálce je 37 Kč.) Požádala jsem je o vrácení peněz e-mailem ještě celkem dvakrát, avšak e-shop už nikterak nezareagoval. Peníze mi dosud nepřišly.
KOMPLETNÍ KRYT HOUSING SONY ERICSSON K770i KOMPLET BROWN , cena 380 Kč
Požaduji vrácení nákladů na dopravu podle §1829 a násl. OZ, v platném znění.
|
Tweet |
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Spotřebitel nese pouze náklady na vrácení zboží, byl-li o této povinnosti informován.
Pan Daniel Slanina byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.