Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dne 29.9.jsem odjizdela se svym psem [cesky fousek] z Kladna v 18,30 h.
do Ruzyne.Jsem senior, muj pes je lovecky vedeny se zkouskami,nekonfliktni a poslusny.
Pred odjezdem vlaku bylo receno pruvodcim : Ten pes bude mit kosik.Hned jsem ho nenasadila, ale az na druhou vyzvu.Rec byla pronesena sice smerem ke mne, avsak bez osloveni.
V prizemnim prostoru vlaku sedela pouze jedna cestujici.Muj pes lezel na druhe strane pod sedadly.
Pri odjezdu z Jence si pes nahle sundal kosik tlapami, kdyz v tom prichazel pruvodci a rekl:,,Budete vystupovat,, ackoliv jsem nahubek psovi hned nasadila.
V Hostivici me vykazal z vlaku a rekl, ze pokud okamzite nevystoupim, zaplatim kazdou minutu zpozdeni.
Ve velkem stresu za tmy jsem vystoupila,pesky jsem sla mezi poli zcela vynervovana a placic.Byla jsem tak zmatena, ze jsem nevedela, co delat.
Po dvou hodinach cesty jsem vycerpana dosla domu.Posleze jsem si zjistila, ze tento necitelny,veledulezity pruvodci, bez soucitu k seniorce se jmenuje P. K.
Jsem vdova, ktera casto jezdi vlakem.Dosud jsem se vzdy setkala s vlidnosti a porozumenim u pruvodcich, avsak tento bezcitny, sebestredny clovek nemel pracovat s lidmi.
Mgr. Vladimira Baumanova Ph.D
Reseni nechavam na nadrizenych, avsak pozaduji vraceni jizdneho.
|
Tweet |
Smluvní přepravní podmínky společnosti stanovují, že "Cestující může vzít s sebou do vozidla drobná domácí a jiná malá zvířata,pokud tomu nebrání zvláštní předpisy, není-li jejich přeprava ostatním cestujícím na obtíž a jsou-li uzavřena v klecích, koších nebo jiných vhodných schránkách s nepropustným dnem po celou dobu jízdy."
Zaměstnanec společnosti jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Pokud by nebyl dodržen standard kvality přepravy, doporučujeme spotřebitelce, aby dle článku XIII smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnila reklamaci. Společnost však není povinna vyřídit reklamaci kladně. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.